فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

پیروزی با سئو درجنگ گلادیاتورها

کسب رتبه بالا در موتورهای جستجو به مثابه یک بازی نیست، بلکه پیروزی با سئو در جنگ گلادیاتورها می باشد. در این جنگ شما چهره رقیب خود را نمی بینید و در آن کشته و زخمی  وجود ندارد. اما در آن با عقب زدن رقیب به صفحه دوم موتورهای جستجو به شکل عملی او را نابود کرده و از دور خارج کرده و به پیروزی دستت  یافته اید.

این جنگ در یک صلح کامل صورت می گیرد، سئو سایت جنگی است که هیچ زمان پایان نمی یابد و لحظه ای سربازان شما را آرام نگه نمی دارد. پیروزی با سئو در این جنگ تنها در گرو  تقویب بنیه خودتان می باشد و نباید به شکل عملی کاری را جهت ضربه زدن به رقیب خود انجام دهید. شما در این جنگ کسی را به عقب نمیی رانید، بلکه شما در حال پیشی گرفتن مداوم هستید. پیروزی با سئو زمانی رقم می خورد که  هر چه سریعتر و بهتر از رقبای خود جلو زده و آن ها را پشت سربگذارید.

  پیروزی با سئو با انتخاب مناسب کلمات کلیدی

پیروی با سئو در جنگ گلادیتورها با انتخاب مناسب عبارت های تک کلمه ای مناسب صورت می گیرد، بازاری که بسیار گسترده و وسیع بوده  اما با انتخاب عبارت های دو و سه کلمه ای شما توانسته اید بخش ویژه ای از بازار را مورد هدف قرار دهید: بازار کوچک تر سبب ایجاد رقبای کمتر می گردد و از همه این موارد مهم تر ایجادد خریداران مشخص تر و با علاقه تر در این بازار می باشد.
این قضیه را در ذهن خود داشته باشید که جهت هر عبارت کلیدی باید یک صفحه جداگانه ای در سایت خود ایجاد کنید. لذا تا آن جا که می توانید در انتخاب عبارت های کلیدی دقت کنید. انتخاب درست کلمات و عبارات کلیدی در ساختار و نوع طراحی سایت بسیار موثر می باشد. به طور حتم بعضی از این عبارات به عنوان مشخصه اصلی سایت شما انتخاب خواهد شد.
با افزایش بی دلیل تعداد کلمات کلیدی جهت سایتی که محتوای کمی دارد امتیاز خاصی به سایت شما داده نمی شود. جهت هر عبارت باید به مقدار کافی در سایت شما محتوا وجود داشته باشد تا بتوانید بهینه سازی را متناسب به آن عبارت صورت دهید. بنابراین در ابتدای کار جهتانجام سئو باید این بخش اندیشه شود که سایت شما چه مواردی دارد و پس از آن متناسب با آن عبارت مورد نظر انتخاب شود. وقت خود را برای عبارت و کلماتی که محتوایی برای آن نیست و یا شما توان محتواگذاری کافی برای آن را ندارید تلف نکنید، بلکه سرمایه کاری بخش سئو سایت خود را متوجه قسمت هایی بکنید که می توانید آن را محتوا گذاری کنید.

منبع: پیروزی با سئو درجنگ گلادیاتورها

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • برند سازی
  • ابزار سئو
  • سئو ارزان
  • سئو وبلاگ
  • تعرفه سئو
  • سئو رایگان
  • خرید سایت
  • شرکت سئو
  • سرویس سئو
  • بهینه سازی سایت و ساختار سایت
  • طراحی سایت سئو
  • برندینگ
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • ویدئو مارکتینگ
  • بازاریابی داخلی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی پیامکی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.