فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

از سوالات در عنوان مطالب استفاده می‌کنید؟ این مطلب را از دست ندهید

کاربران عمدتا از سوالات برای جستجو در اینترنت استفاده می‌کنند. چرا، چگونه،چه طور، کجا، چه زمان و…سوالاتی هستند که اغلب در گوگل مورد جستجو قرار می‌گیرند. از این رو نویسنده مطلب معمولا درعناوین مطالب از سوالات استفاده می‌کند و یا سعی دارد با شروع عنوان به صورت سوالی جذابیت مطلب را برای موتور جستجو بالا ببرد و دقیقا همان مطلبی را تولید کند که کاربر مد نظر خود قرار داده است.
 اما گاهی همین سوالات می‌توانند به محتوا بهینه سایت آسیب بزنند. گاهی شیوه به کارگیری سوالات به گونه ای است که نه تنها کاربر را برای کلیک روی مطلب ترغیب نمی‌کند بلکه حس 

تمسخر او را برمی‌انگیزد!

 البته که شروع هر مطلب با سوال ایده خوبی است و گاهی برای تنوع هم که شده است لازم می‌شود. مثلا همین مطلبی که شما در حال خواندن آن هستید با استفاده از یک سوال شروع شده است. سوالی که شاید ذهن شما را به خود مشغول کند و شما را نسبت به صحبت عناوینی که تا کنون انتخاب کرده اید دو به شک کند.
اما این سوالات که ممکن است در وضعیت سئو سایت شما تاثیر منفی داشته باشند چه هستند؟ اگر شما هم از سوالات در عنوان مطالب  خود استفادهه  می کنید این مطلب را از دست ندهید.  

باید‌ها و نباید‌ها در استفاده از سوالات در عنوان مطلب

قبل از این که از سوال در عنوان یک مطلب استفاده کنید از خودتان این سوالات را بپرسید:
آیا قادر به جواب دادن این سوال هستید؟
 گاهی برخی از مطالب با سوالات سخت و بزرگی آغاز می‌شوند. سوالاتی که وقتی در عمق مطلب جستجو می‌کنیم می‌بینیم خود نویسنده هم نتوانسته بدان پاسخ دهد!
تا کنون به این سوال پاسخ داده شده است؟
بعضی اوقات برخی از سوالات آن قدر تکرار می‌شوند که ذهن خواننده را فقط سردرگم می‌کنند. رقبا در امر سئو سایت حرف اول را می‌زنند. هر قدمی که برمی‌دارید باید حساب شده باشد. باید ببینید آیا چنین سوالی قبلا هم مطرح شده است و آیا بدان پاسخ داده شده است یا نه.
آیا می‌توان به این سوال با “بله” یا “خیر” پاسخ داد؟
یکی از سوالات متداولی که همیشه در حوزه کاری ما یعنی سئو پرسیده می‌شود این است که آیا سئو خوب است؟ سوالی که شاید در نگاه اول با بله یا خیر قابل پاسخ گویی باشد؛ اما وقتی در بطن قضیه قرار می‌گیرید ۱۰۰۰ واژه هم برای پاسخ دادن به آن کم است!
 سوالاتی را در عناوین خود به کار ببرید که به راحتی و با استفاده از بله یا خیر قابل پاسخ گویی باشند. هر چند که ممکن است مطلب فراتر از این باشد که در یک سوال مختصر جای گیرد اما به خاطر سئو هم که شده است باید کمی محتاط باشید!

منبع: از سوالات در عنوان مطالب استفاده می‌کنید؟ این مطلب را از دست ندهید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.