فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت

با ورود به سال جدید بر آن شدیم تا با تازه های سئو سایت همراه باشیم. الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت بخش مهمی است که کارشناسان حوزه سئو و بهینه سازی سایت به دنبال آن خواهند بود. سئو و اعمال آن بر روی سایت با روش های بهینه سازی داخلی و خارجی وب سایت جهت احراز رتبه بهتر در نتیجه جستجو امکان پذیر است.
سئو سایت در واقع بهترین روش جهت ایجاد ترافیک طبیعی بدون انجام هزینه های سنگین می باشد. در حال حاضر هر سایتی می تواند با مراجعه به سرویس تبلیغاتی گوگل به نام adwordss با کلماتی که دلخواه و مورد نظر آن سایت می باشد در صدر نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرد، ولی این کار به پرداخت هزینه بسیار زیادی نیاز می باشد. البته این بخش دوره ای و برای مدت مشخص اتفاق خواهد افتاد و دوباره برای این 

کار نیاز به تقبل هزینه است. بنابراین به هیچ وجه این کار صرفه اقتصادی ندارد.

در صورتی که با استفاده از سئو سایت و با پرداخت هزینه بسیار کم سبب خواهید شد ترافیک مورد نظر به سمت سایت شما روانه گردد و این کار را به طور طبیعی صورت داده اید و این روش در دراز مدت سود آوری خوبی را به سمت شما روانه خواهد کرد. سئو باید منطبق بر تغییرات صورت گرفته در روبات ها و خزنده های موتورهای جستجو اعمال شود برخی تغییرات الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت منطبق بر آن سبب شده است تا کارشناسان و متخصان بخش سئو حرفه ای نیز استراتژی و هدف گذاری خود را با آن تغییر داده و نوع  عملیات خود را با آن منطبقق  نمایند. که در ادامه به برخی از این تغییرات خواهیم پرداخت.  

الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و روش های سئو سایت

سئو سایت با استفاده از روش های مختلفی با توجه به تغییرات الگوریتم گوگل انجام می پذیرد. اما تغییرات روند الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و روش های سئو سایت منطبق بر آن چگونه خواهد بود؟با توجه به تغییرات صورت گرفته در الگوریتم گوگل دیگر روش های قدیمی سئو شاید  بهه خوبی پاسخ گو نباشد و باید دنبال راهکارهای جدید بود. اما برخی تغییرات و تمرکز بیشتر موتورهای جستجو در تمرکز بر قسمت ها بیشتر و درر برخی بخش ها کمتر شده است از جمله: تمرکز بیشتر بر روی موبایل، امروزه با رواج گوشی های هوشمند جستجو های موبایلی بسیار رونق گرفته است و بسیاری از افراد جستجو های اینترنتی خود را از این طریق انجام می دهند.

بنابراین بهینه سازی هر چه بیشتر سایت انطباق با موبایل و سیستم های عامل های آن در سال ۲۰۱۷ بسیار با اهمیت خواهد بود و یکی از شاخصه ها و امتیازدهی الگوریتم های گوگل در سال ۲۰۱۷ این بخش می باشد. گوگل در حال حاضر از چند الگوریتم جدید جهت جستجوهای موبایلی به بازار رونمایی نموده است. فریم ورک جدید معرفی شده از طرف گوگل با نام ( Accelerated mobile pages ) که بیشتر تمرکز آن روی افزایش سرعت بارگذاری و لود شدن سایت بر روی گوشی موبایل می باشد از نمونه هایی از این بخش می باشد.
 بخش بعدی تغییرات در قسمت محتوا گذاری اتفاق افتاده است و آن بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو با استفاده از دیگر کلمات کلیدی اصلی مرتبط به کلمه اصلی سایت می باشد. یعنی تنها به این بخش که سایت شما با یک کلمه کلیدی در رده های بالا موتور جستجو قرار دارد اکتفا نکنید بلکه باید دیگر کلمات کلیدی که مشخصه هایی از سایت هستند را با استفاده از سئو و محتوا گذاری ارتقا دهید.
در مطالب بعدی به برخی دیگر از تغییرات بوجود آمده در الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و سئو مرتبط به آن اشاره خواهیم کرد.

منبع: الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت

  • بازاریابی محتوا
  • بازاریابی ایمیلی
  • برند سازی
  • ابزار سئو
  • سئو ارزان
  • سئو وبلاگ
  • تعرفه سئو
  • سئو رایگان
  • خرید سایت
  • شرکت سئو
  • سرویس سئو
  • بهینه سازی سایت و ساختار سایت
  • طراحی سایت سئو
  • برندینگ
  • تولید محتوا
  • تبلیغات گوگل
  • ویدئو مارکتینگ
  • بازاریابی داخلی
  • ایمیل مارکتینگ
  • بازاریابی پیامکی
  • دیجیتال مارکتینگ
  • بازاریابی اینترنتی
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • نظرات 0 + ارسال نظر
    امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.