فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

تجربه بازاریابی اینترنتی زیر سایه بازاریابی نفوذی

فوذی‌ها کل دنیا بازاریابی را تحت سلطه خود درآوردند! همان افرادی که یک روز برندی ناشناخته مثل کسب وکار فعلی شما بودند و امروزه اعتبارشان کل بازار را می‌خرد! همین نفوذی‌ها یا برند‌ها موفق تر از شما هستند که مفهومی تازه به نام بازاریابی نفوذی را در بازاریابی اینترنتی به وجود آوردند.
بازاریابی نفوذی شیوه ای تازه از بازاریابی اینترنتی ( یا غیراینترنتی) است که به شما امکان  استفاده از تمام منابع موجود حتی رقبا را می‌دهد. شما از شهرت دیگران برای معروف شدن استفاده می‌کنید و به واسطه آن‌ها رشد می‌کنید. این یک حقیقت آشکار است؛ صدای افراد شناخته شده تر که روابط زیادی با واسطه‌ها دارند همیشه بلند تر و رساتر از صدای استارتاپ یا فعالیت تجاری نوپا است. بازاریابی نفوذی نوعی بازاریابی اینترنتی موثر است که استراتژی‌های خاص خود را دارد. یکی از مهم ترین استراتژی‌ها شناخت بهترین تاثیرگذار یا برند دارای  نفوذ است. چه برندی می‌تواند در روند توسعه کسب وکار به شما کمک کند؟ در ادامه تلاش شده است به این سوال به خوبی پاسخ داده شود.



بازاریابی اینترنتی به وسیله بازاریابی نفوذی

بازاریابی نفوذی نه فقط یک رویکرد جدید در بازاریابی بلکه:
۱ – روشی برای بازگشت سرمایه است
۲ – روشی برای کسب درآمد حتی از صد هزار تومان سرمایه است
۳ – پویا ترین کانال بازاریابی برای کشف مشتریان حقیقی در حال حاضر است
برای شناخت بهترین نفوذی یا تاثیر گذار به این نکات دقت کنید:
توجه به میزان واقعی تعامل با آن برند نه فقط آمار
اگر به دنبال برند دارای نفوذ در شبکه‌های اجتماعی می‌گردید و می‌خواهید بازاریابی شبکه‌های اجتماعی رازیر سایه این روش انجام دهید اولین  گامم نگاه کردن به ظاهر پروفایل است؛ اما آخرین گام نیست. شاید فالوور یا دنبال کننده زیادی را در صفحات عمومی این برند‌ها ببینید. اما به گفتهه کارشناسان محبوبیت واقعی یک برند را میزان تعامل ان با کاربر نشان می‌دهد و این تعامل از سه راه قابل تشخیص است:
مکالمات ( نظرگذاری و پاسخ به نظرات)
میزان تشویق و تحسین کاربران ( در کنار بررسی واقعی بودن نظرات)
نرخ به اشتراک گذاری مطالب
تشخیص میزان ارتباط برند تاثیرگذار به کسب وکار شما
 ارتباط تجارتی که تاثیرگذار است موفقیت این سرمایه گذاری را تضمین می‌کند. برای این که میزان ارتباط آن را با اهدافتان بسنجید این سوالات را از خود بپرسید:
 آیا مشتریان یا دنبال کنندگان من به این برند که ظاهرا نفوذ زیادی دارد اطمینان می‌کنند؟ تا پیش از این برند مشابهی توسط آن معرفی شده است؟
یک برند معتبر که بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شما را بر عهده می‌گیرد با همین نام‌های دارای نفوذ به خوبی آشنایی دارد.

منبع: تجربه بازاریابی اینترنتی زیر سایه بازاریابی نفوذی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.