فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

گذشته، حال و آینده سئو – جاذبه‌هایی در سئو که از آن‌ها بی خبرید!

اگر در اینترنت جستجو مختصری داشته باشید با بی شمار منابعی رو به رو می‌شوید که سئوکلیدی ترین مبحثی است که بدان می‌پردازند. با این حال مطالب ضد سئو زیادی هم وجود دارد. دروغ‌هایی که در قالب سئو می‌شنوید، کلاهبرداری‌هایی که به اسم سئو انجام می‌شود، ضربه‌هایی که سئو به کسب وکار شما می‌زند و…
حتی بعد از جستجو بیش تر جایی با این عبارت رو به رو شدیم: سئو دیگر مرده است! البته کهسئو هم جنبه‌های منفی زیادی نظیر هر خدمات اینترنتی و آنلاین دارد؛ اما هنوز هم سئو و خدمات زیرمجموعه آن نظیر بازاریابی اینترنتی، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی محتوا جز  ۱۰ شغل برتر در لسس آنجلس و سان فرانسیسکو هستند. به علاوه اگر نگاهی به گذشته، حال و آینده سئو بیندازید متوجه خواهید شد جاذبه‌هایی در سئو وجود دارد که شما از آن‌ها بی خبرید و باعث حیات ابدی این سیستم شده اند!



مروری بر گذشته، حال و آینده سئو  

گذشته نزدیک
در سال ۲۰۰۴ یا ۲۰۰۵ بود که سئو تبدیل به ابزار برندینگ، فروش و بازاریابی شد. در این سال‌ها سئو تعریف مفصل تری یافته بود و دیگر فقط یک شغل کامپیوتری یا آی تی محسوب نمی‌شد. اولین وب سایت‌های بزرگ جهان نیز نظیر SEMRush بعد از پیوند سئو و امور تجارت در همین سال‌ها راه اندازی شدند.
زمان حال
از سال ۲۰۱۲ به بعد سئو تبدیل به یک مفهوم جهانی شد. فقط در سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۱۳ میلیون وبلاگ در سطح جهان مطالب مرتبط با سئومنتشر می‌کردند. درآمد سالانه حاصل از خدمات سئو به ۳۰ میلیون دلار به صورت سالانه رسید و فضای کسب وکار از طریق سئو گسترده تر شد.
آینده ای نزدیک
با توجه به اوضاع کنونی آینده نزدیک سئو ویژگی‌های زیر را خواهد داشت:
۱ – ابزار‌های فعلی گوگل و سرویس‌هایی که برای سئو استفاده می‌شوند منقلب خواهند شد و همه چیز از نو شکل می‌گیرد.
۲ –  سئو به بخشی اساسی در امور مارکتینگ یا بازاریابی تبدیل می‌شود. هیچ کس یک بازاریاب نخواهد بود مگر این که قبل از آن یک سئوکار حرفه ای باشد.
۳ –  سئو یک زبان برای برقراری ارتباط عمومی خواهد شد. البته هنوز هم نمی‌توان صد در صد در این باره نظر داد؛ اما چون کسب وکار‌ها از شکل سنتی خود فاصله گرفته اند و همه چیز موبایلی شده است شکی نیست که در آینده ای نزدیک همه چیز با سئو مدیریت می‌شود. سئو دیگر نه فقط مرتبط با وب سایت بلکه یک نیاز همگانی برای دنیا اپلیکیشن‌ها هم خواهد بود.

منبع: گذشته، حال و آینده سئو – جاذبه‌هایی در سئو که از آن‌ها بی خبرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.