فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

ابزارسنجش جهت برآورد انجام سئو

ابزارسنجش جهت برآورد انجام سئو

ابزار سنجش جهت برآورد انجام سئو چیست؟ اگر شما دارای سایتی هستید و یا کارشناس و متخصص انجام سئو هستید شاید علاقه مند باشید تا بدانید چه مقدار اصول انجام سئو سایترا رعایت کرده اید، در این حالت شما نیازمند ابزارهایی جهت سنجش مقدار سئو سایت و  انجام بهینه سازی آن هستید. یکی از این موارد،، سایت های آنلاین جهت کمک به این زمینه می باشد تا با استفاده از آن ها بتوانیدد مقدار سئو سایت را به شکل عددی بسنجید. ابزارهای  سنجش جهت برآورد ابزارر سنجش می تواند هم در آمایش سایت اولیه و هم در مراحل کار و اتمام آن به شماا کمک زیادی در انجام سئو نماید. برخی از ابزارهای آنلاین به شکل رایگان و برخی دیگر با پرداخت پول این کار را برای شما انجام می دهند. که در ادامه به نمونه هایی از ابزارها جهت سنجش سئو سایت می پردازیم.

نمونه هایی از ابزار سنجش سئو سایت  

سایت های آنلاین متعددی وجود دارد که هر یک عددی را به عنوان متریک سئو در نظر گرفته اند. با استفاده از این سایت ها می توان مقایسه درست و خوبی از وضعیت سئو سایت داشت و بر اساس میزان های متریک تعیین شده عددی را برای مقیاس به نمایش گذاشت. الکسا از  جمله سایت هاییی می باشد که میزان ترافیک سایت شما را مورد بررسی قرار داده نشان می دهد، در این سایت علاوه بر ترافیک موارد دیگری چون کلمات کلیدی کهه در گوگل بیشترین استفاده را دارد، مقدار بک لینک و مقدار نمایش آن ها در گوگل می سنجد و می تواند به عنوان یکی ازنمونه های ابزار سنجش خوب سئو سایت منظور شده و آنالیز سئو سایت های مختلف را با استفاده از آن برآورد کرد.
سایت مجستیکmajestic نیز یکی دیگر از نمونه های ابزار سنجش میزان انجام سئو سایت می باشد. با استفاده از آن می توانید آنالیز خوبی از سایت داشته باشیم و تعداد بک لینک ها، تعداد follow , no followw، مقدار لینک های حذف شده سایت ها، تعداد دامنه های بک لینک ها را مورد سنجش قرار داد. این موارد می تواند به عنوان معیار خوبی جهت سنجش سایت باشد.
سایت ahrefs: این سایت نیز یکی دیگر سایت های آنلاین و محبوب با امکانات و خدمات پیشرفته در زمینه سنجش سئو سایت می باشد که با استفاده از آن می توان در انجام عملیات سئو و بهینه سازی سایت به میزان زیادی اطلاعات کسب کرد.


منبع: ابزارسنجش جهت برآورد انجام سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.