فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۵ باید و نباید در لینک بیلدینگ – یک لینک بیلدر افسانه ای شوید!

لینک در سئو معجزه نمی‌کند. تنها ابزاری برای ارجاع صفحات خارجی ارزشمند، یک ویدیو یا محتوا جالب و کارآمد است که در رنکینگ بیش تر اهمیت دارد.
بر اساس تجربیاتی که درطول سال‌های متمادی و در فست سئو به دست آوردیم آموختیملینک بیلدینگ یک هنر است؛ یک هنر یا محصول خلاقیت هنرمندی که با قلم فکر و ذوق خود  محتوایی باب میل گوگل و کاربر تولید می‌کند. با این حال آن قدر لینک‌های بیهوده و حتی مخرب به چشم دیده ایم که به نظر می‌رسد بسیاری به خاطر همین لینک بیلدینگ سئو خود را به شرکت‌های سئو می‌سپارند!

 اما نگران نباشید. شما هم می‌توانید یک لینک بیلدر یا سازنده لینک افسانه ای باشید و صاحب روش شوید؛ به شرط این که با باید‌ها و نباید‌های زیر در لینک بیلدینگ آشنا شوید.



باید‌ها و نباید‌های لینک بیلدینگ  

تمرکز بر لینک‌های طبیعی از محتوا‌های ارزشمند
 لینک یک منبع قدرتمند برای به رخ کشیدن محتوا‌های پرطرفدار است تا با این روش ارزشمندتر شوند. محتوا بی ارزشی که مربوط به مدت‌ها قبل است نیازی به عقب گرد ندارد؛ تمرکز اصلی را باید روی محتوا تازه تر و به روز گذاشت.
خرید لینک اما با دقت بسیار
 این که به سایت‌های معروف پول دهید لینک سایت شما را میان محتوا خود قرار دهند از دیرباز رایج بوده است. اما این روش همیشه توصیه نمی‌شود. خرید لینک یا بک لینک از سایت‌های دیگر راه حل دوم است؛ راه اول تکیه بر محتوایی است که خودتان به صورت اختصاصی تولید کرده اید.
لینک بیلدینگ مرتبط و حاوی کلمات کلیدی
لینک بیلدینگ به صورت دستی شاید از دید گوگل خیلی پراهمیت نباشد؛ اما به این معنا نیست که ساخت لینک یا لینک دادن به صفحات خارجی را بی اهمیت انگارید. در لینک بیلدینگ به کلمه ای که به عنوان متن لینک درج می‌شود دقت کنید. چه بهتر که از کلمات کلیدی هدف استفاده کنید.
لینک بیلدینگ؛ ابزاری مستلزم وبلاگ یا مقالات
 لینک دادن تنها به صفحه اصلی سایت، محصولات یک فروشگاه اینترنتی یا محتوایی که جزء صفحات اصلی شما قرار می‌گیرند بیهوده است. برای این که لینک بیلدینگ در سئو نتیجه دهد نیازمند وبلاگ یا مقالاتی ارزشمند هستید. این مقالات هستند که باید به مطلب دیگری لینک داده شوند.
لینک بیلدینگ خودکار
 گاهی لینک‌ها به واسطه محتوا مناسب و بهینه ساخته می‌شوند که شما هیچ دخالتی در آن نداشته اید. مثلا گاهی مطلب جالبی در یک وب سایت پرطرفدار قرار می‌گیرد و نام منبع نیز در آن درج می‌شود. در این مواقع درج منبع که آدرس سایت شما باشد به دلیل همان محتوای جذاب و کاربردی است که تولید کرده بودید.


منبع: ۵ باید و نباید در لینک بیلدینگ – یک لینک بیلدر افسانه ای شوید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.