فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

انجام سئو در جهت سازگار کردن با موبایل

امروزه انجام سئو در جهت سازگار کردن با موبایل همراه شده است. در سال گذشته انجام سئو تغییرات زیادی را به خود دید. زیرا دیگر گوگل تغییرات زیادی در الگوریتم های خود  ایجاد نمود از جمله قرار دادن هوش مصنوعی جهت تجزیه و تحلیل داده ها و رتبه گذاری و طبقه بندی سایت ها می توان اشاره کرد. در واقع سال پیش رو دچار تحول بزرگی در عملیاتسئو خواهد بود. دیگر ابزار موبایلی به جایگزین سیستم های کامپیوتری در آمده و باید گوگل نیز خود را با این بخش هماهنگ کند و انجام سئو نیز باید هماهنگ با سازگاری سیستم عامل  های موبایلی همسو شود.

گوگل امروزه توجه ویژه ای به جستجوهای موبایلی پیدا کرده است و با توجه به این که روزانه بر کاربران استفاده کننده از گوشی های موبایل زیاد می شود دیگر نمی توان این سیل جمعیتی را در نظر نگرفت. بنابراین گوگل سعی می نماید بهترین نتایج را برای کاربران این بخش به نمایش بگذارد. مالکان سایت ها نیز برای این که از این بخش عقب نمانند باید حتما به سئو سایت خود و سازگار کردن هر چه بیشتر سایت با سیستم عامل های موبایلی توجه داشته باشند.

تکنیک های انجام سئو جهت سازگاری با موبایل  

چناچه شما هم خواستار عقب نماندن از رتبه بندی سئو می باشید، باید تکنیک های جدید سئو و سازگار کردن هر چه بیشتر سایت ها را با  سیستم های موبایلی فرا بگیرید. جستجوهای موبایلی هر روزه بیشتر از روز قبل می شود و درصد زیادی از جستجوها از طریق موبایل و دیگر تجهیزات قابلل حمل صورت می گیرد. نتایجی که استفاده کنندگان موبایل به نمایش می گذارند از نتایج دسکتاپ متفاوت است و همین مسئله سبب شده است که گوگل ایندکس های جدید مخصوص موبایل را طراحی کند.
ایجاد سایت های واکنش گر responsivee از دیگر بخش های مهم سایت ها می باشد که جهت هماهنگی و سازگاری با صفحات نمایش در نظر گرفته می شود و در واقع یک امر ضروری در انجام سئو و بهینه سازی سایت ها خواهد بود. چناچه شما دارای اپلیکشن های موبایلی هستید و  کاربرانن خود را به استفاده از آن هدایت می کنید بهتر است دست نگه دارید زیرا گوگل این بخش را نمی پسندد و ترجیح گوگل استفاده از نسخه های موبایلیی سایت می باشد. استفاده از flash را کنار بگذارید زیرا دیگر مرورگرهای اصلی پشتیبانی خوبی از برنامه فلش ندارند و آن را کنار گذاشته اند، استفاده از html5 می تواند جایگزین مناسبی برای این قضیه باشد.
سرعت بخش مهم دیگری است که باید جهت انجام سئو سایت و منطبق کردن با موبایل انجام داد. باید سرعت بارگذاری سایت را به حداقل خود کاهش دهید. باید تقریبا در حد ۲ ثانیه سایت شما در موبایل بارگذاری شود. جهت این کار استفاده از فریم ورک AMPP می تواند بسیار سودمند باشد. استفاده از این فریم ورک تنها به منزله بالا بردن سرعت سایت در نسخه موبایلی سایت می باشد. تقریبا امروزه مرورگرهای موبایلی دارای امکانات پیشرفته ای می باشند و می توانید عملکرد و پهنه کار بیشتر و بهتری جهت انجام سئو در آن داشته باشید.


منبع: انجام سئو در جهت سازگار کردن با موبایل

نظرات 1 + ارسال نظر
nafas پنج‌شنبه 28 بهمن 1395 ساعت 18:42 http://beest20.ml/

سایت متفاوت و زیبایی دارین خیلی خوشحال شدم دوباره به وبتون اومدم افتخار میدین پیش منم بیاین خیلی ممنون
98651

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.