فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۱۰ مورد رایج کلاهبرداری در سئو : کلاهبرداران را بشناسید

با استفاده از عنوان شناخته شده “سئو” بسیاری از افرادی که خود را متخصص سئو می‌دانند  با وعده‌های غیرواقعی و دروغین خود سعی دارند از ناآگاهی کاربران سوء استفاده کنند. این روز‌ها بعید است بتوانیم روزی را بدون دریافت ایمیل ‌های اسپم تبلیغاتی برای سئو یا تماس شرکت‌های بازاریابی و بهینه سازی سایت شب کنیم! همه و همه زیر سایه کلاهبرداران سئوکه با جملات فریبنده خود سعی دارند خودشان را معجزه گر جلوه دهند!
 اما دوره ای که بخواهید چشم و گوش بسته حرف دیگران را قبول کنید یا با ادعا آن‌ها مورد کلاهبرداری قرار گیرید گذشته است. بهترین دفاع شما از خودتان برای این که در دامکلاهبرداران سئو نیفتید آگاهی است.  برای آگاهی بخش خودتان و انتخاب شرکت سئو معتبر و اثبات شده بخوانید.


موارد متداول کلاهبرداری در سئو  

رنک تضمین شده 
کلاهبرداران سئو را با شعار” رتبه یک گوگل شوید” بشناسید. سال‌های زیادی از فعالیت ما در قالب تیم فست سئو می‌گذرد؛ اما هیچ گاه سئو را  بهه صورت تضمینی برای رتبه یک شدن معرفی نکردیم. شعار ما برتری در گوگل است؛ اما مشخص نیست گوگل درباره شما چه تصمیمی بگیرد. ما تمامم تلاشمان را برای بهبود رتبه شما به کار می‌گیریم و باقی را به زمان می‌سپاریم. ما در فست سئو تضمین می‌کنیم رتبه شما بهتر می‌شود  ولی رتبهه خاصی برای شما در نظر نمی‌گیریم. در کنسول جستجو گوگل هم به این موضوع اشاره شده است تا بتوانید با چنین شعار‌هایی کلاهبرداران را ازز متخصصان واقعی سئو تمیز دهید.
رابطه خویشاوندی با گوگل(!)
 اگر کسی ادعا می‌کند که با گوگل رابطه خویشاوندی دارد و ارتباط او با این موتور جستجو یک ارتباط خاص است شک نکنید که قصد دارد با حرف‌هایش شما را گول بزند و از طریق سئو کلاه برداری کند.
سئو ارزان
بار‌ها در ارتباط با سئو ارزان یا سئو رایگان بحث کرده ایم. همیشه بر این تاکید داریم که سئو واقعی بدون پرداخت هزینه امکان پذیر نیست؛ اما باز هم برخی گول کلاهبرداران سئو را می‌خورند. سئو گاهی خسته کننده است؛ حتی برای ما که در فست سئو تجربه زیادی در امر بهینه سازی داریم و شب و روزمان را با سئو می‌گذارنیم! بنابراین هیچ شرکت قانونی زیربار انجام این فعالیت پیچیده به صورت رایگان یا ارزان نمی‌رود مگر این که بخواهد در ازا هیچ از شما پول دریافت کند.
رتبه اول شدن در تمام موتور‌های جستجو
 از این شاخه بدان شاخه نپرید؛ برای یک سایت معتبر همین که بتواند در گوگل صاحب نام شود کفایت می‌کند. اگر کسی به شما وعده برتری در انواع و اقسام جستجوگر‌ها را می‌دهد باور نکنید.


منبع: ۱۰ مورد رایج کلاهبرداری در سئو : کلاهبرداران را بشناسیدشز

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.