فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۵ قانون در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای فروشی به یادماندنی

امروزه شبکه‌های اجتماعی نه فقط یک عرصه برای سرگرمی، بلکه میدانی برای رقابت برند‌ها و صاحب نامانی است که مدت‌ها است کسب و کار خود را از طریق فضای مجازی و تجارت الکترونیک پیش می‌برند. این میدان آن قدر پر طرفدار و پر ماجرا است که هیچ برندی  نمی‌تواند در حالیی که هیچ استفاده ای از امکانات رایگان و بدون مرز آن نکرده است به سادگی از کنار آن بگذرد.
 فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای سرگرمی و صرفا اهداف شخصی نیازی به تخصص ندارد و هر کسی با آموزه‌های مختصر خویش کم کم راه و کار استفاده از آن را فرا می‌گیرد؛ اما فعالیت به نفع برند و کسب وکار امری چالش برانگیز و زمان گیر است که احتمالا بدون پیشینه قبلی در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی موفق نشوید.
نقطه ورود شما به این عرصه ابتدا آشنایی با ۵ قانون در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. به تدریج این روند با مطالعه ادامه مطالب فست سئو در این حوزه قوت می‌گیرد.

قوانین بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی  

برخی از قوانینی که پیش از شروع باید آن‌ها را مد نظر داشته باشید عبارتند از:
قانون اول: خوب گوش دادن
در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی دقیقا مثل بازاریابی محتوا باید به ندای درون و خواست مشتریان توجه داشت. شیوه این گوش سپردن هم  متفاوتت است. برخی از طریق تعامل با کاربران در قسمت کامنت یا نظرات اقدام به صحبت کردن با افراد می‌کنند تا بفهمند ایده‌آل‌های کاربر امروزی چهه چیزی است.
قانون دوم: خوب تمرکز کردن
تمام خدماتی که ما در فست سئو و در کنار بهینه سازی سایت ارائه می‌دهیم با برندینگ در تعامل است. یکی از اهداف فعالیت در شبکه‌های اجتماعی همین برندینگ است که به زودی با تمرکز روی اهدافتان به دست می‌آید.
قانون سوم: بالا بردن کیفیت کار
کیفیت کمیت به دنبال می‌آورد. داشتن هزار ارتباطی پایداری که مطمئن هستید در آینده باز هم برای خرید به شما مراجعه میکنند بهتر از  ۱۰ هزارر ارتباط بی سرانجامی است که فقط وقت و سرمایه شما را تلف کرده است.
قانون چهارم: صبر برای نتیجه گرفتن
بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی دقیقا مثل سئو زمانبر است. اصولا هیچ چیز در جامعه مجازی خود به خودی اتفاق نمی افتد مگر با صبر و  شکیباییی کسی که پشت همه این تلاش‌ها ایستاده است. مسافت زیادی را برای نتیجه گرفتن باید طی کنید که گاهی بیهوده می‌شود؛ اما ارزش امتحان کردن راا دارد.
قانون پنجم: تاثیرگذاری و تاثیرپذیری
 به دنبال کسانی باشید که از شما امواج دریافت می‌کنند؛ امواجی مثبت که آن‌ها را به سمت شما متمایل می‌کند. برای تاثیرگذاری به ناچار باید از مشتریان تاثیر پذیرفت و کمی منعطف تر بود.


منبع: ۵ قانون در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای فروشی به یادماندنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.