فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آن گاه که سئو به میدانی برای کلاهبرداری تبدیل می شود

آن گاه که سئو به میدانی برای کلاهبرداری تبدیل می شود

ترافیکی که از سمت گوگل به سمت وب سایت‌های مختلف سرازیر می‌شود به جهت درآمدزایی بسیار تاثیرگذار تر هستند. مسلما کاربرانی که وب سایت شما را می ‌شناسند و از طریق وارد کردن دامین وارد می‌شوند خیلی محدود خواهند بود و در برابر کسانی که از موتور جستجو استفاده می‌کنند قابل چشم پوشی هستند.
به همین دلیل است که امروزه بهره مندی از هنر سئو و بهینه سازی وب سایت تا این حد  متداول شده است تا این که در حد امکان کاربران ارگانیک یا طبیعی بهه سمت وب سایت‌ها هدایت شوند. شرکت‌ها‌ و کمپانی‌های زیادی درر حوزه سئو فعالیت دارند. شرکت سئو هم قوانین و مقررات خود را دارد؛ اما هنوز هم سازمان نظارتی بر فعالیت‌ شرکت سئو تشکیل نشده است. از این رو سئو تبدیل به مقوله ای درآمدزا برای افراد سودجو شده است که با ادعا دروغین و وعده‌های پوچ از کاربران و اعتماد آن ها سوء استفاده می‌کنند.
در واقع همه چیز در سئو اگر با اصول خاص خودش پیش برود خوب و دل چسب است تا زمانی که که سئو تبدیل به میدانی برای کلاهبرداران می شود! حساسیت این موضوع و کلاهبرداری‌های متعدد از سوی برند‌ها باعث شد تا مطلب دیگری از فست سئو را به بررسی کلاهبرداری‌های سئو اختصاص دهیم.  

کلاهبرداری در سئو

کسانی که در این بازار اشباع با روش‌های غیراستاندارد کاربران را فریب می‌دهند و هزینه سئو واقعی دریافت می‌کنند به روش‌های زیر فعالیت دارند:
کلمات کلیدی
گول کلاهبردارانی که به اسم سئو وب سایت شما را در رتبه بهتری از موتور جستجو قرار می‌دهند نخورید. اگر چه وب سایت ما ممکن است برای مدتی رنک بهتری به دست‌آورد اما همه چیز مثل یک سراب است؛ غیرواقعی و ناپایدار!
 در این مواقع معمولا استفاده از کلمات کلیدی پرکاربردتر در کنار کلمات کلیدی اصلی در وب سایتتان است که شما را در موتور جستجو بالا کشیده است. شما به واسطه کلمات غیر مرتبطی بالا رفته اید که هیچ تاثیری در فروش یا کسب درآمدتان ندارد!
چندگانگی
یکی دیگر از ترفند‌هایی که توسط کلاهبرداران در سئو به کار گرفته می‌شود ثبت URLL سایت در جستجوگر‌های متعدد است. بهتر است بدانید که بسیاری از جستجوگر‌ها کاربر واقعی ندارند. مرکز توجه جهان گوگل است و همه چیز به گوگل، یاهو و MSNN بستگی دارد.  جالب است بدانید برخی از جستجوگر‌ها نظیر AOL از ایندکس گوگل برای نمایش نتایج به کاربران خود استفاده می‌کنند. بنابراین حتی اگر هم این جستجوگر‌ها ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند باز هم سرنوشت شما به دست گوگل بزرگ رقم می‌خورد!
اگر به برند معتبر و صاحب نام فست سئو اطمینان می‌کنید مطمئن باشید که سئو به مطمئن ترین ابزار برای شناخت شما در میان رقبا تبدیل  خواهدد  شد.

منبع: آن گاه که سئو به میدانی برای کلاهبرداری تبدیل می شود

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.