فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو معنایی ؛ تحقق غیرممکن‌ها در امر بهینه سازی وب

این روز‌ها گوگل با تمام قوا مشغول است تا جلو نفوذ سوء استفاده کنندگان و سایت‌های زردی که قصد دارند با ترفند‌های مخالف استراتژی‌های گوگل از دیگران پیشی بگیرند را بگیرد. چشم و گوش کاربران هم خیلی وقت است که باز شده و دیگر رتبه بندی‌های گوگل و رنکینگ هر سایت مطابق با اصول قدیمی انجام نمی‌گیرد.
 گوگل خودش هم اعتراف کرده است که سیاست کلمات کلیدی یا کلیدواژه‌ای در عصری که تقلب بر صداقت می‌چربد بی فایده است. اما نیازی نیست ما نگران این مسائل باشیم. خود گوگل به خوبی با معرفی مفهوم جدیدی به نام سئو معنایی از سدی که با آن مواجه است می‌گذرد.

 گوگل اعلام کرده است که این روز‌ها مقاصد کاربر مهم تر از کلمات کلیدی کلیشه ای است که ممکن است به هر شکلی به کار گرفته شوند تا یک سایت از سایت دیگر سبقت گیرد. استراتژی سئو معنایی آمده است تا غیرممکن‌ها در امر بهینه سازی وب محقق شوند.




سئو معنایی در امر بهینه سازی وب  

سئو معنایی را با یک جمله واضح و پربار زیر بیاموزید :

از این پس این شخصیت مشتری است که سئو را هدایت می‌کند.

شاید با شنیدن مفهوم سئو معنایی به یاد سئو همدلانه بیفتید. سئو همدلانه هم بخشی از سئو معنایی است که قبلا بدان اشاره کرده بودیم. سئو معنایی یعنی سایت برای کاربر باشد، جستجو خاص کاربر انجام شود، کاربر لب تر کند و گوگل از روی مقاصدی که فراتر از کلمات ابراز  می‌شوندد  کاربر را هدایت کند.

شروع سئو معنایی

سئو معنایی را از همین لحظه هم می‌توانید آغاز کنید؛ فقط باید به اطرافتان خوب نگاه کنید. نگاهتان باید بیش تر روی مشتریانی متمرکز باشد که در حوزه‌های پرکاربردتر اینترنتی فعالیت دارند. سپس سوالات زیر را از آن‌ها بپرسید:
۱ – چه چیزی باعث شده است به سئو روی آورید؟
۲۲ – شرکت سئویی که در گذشته از خدمات آن استفاده می‌کردید را معرفی کنید.

تشخیص مقاصد کاربران در سئو معنایی

هر بار که یک کاربر موضوعی را در گوگل جستجو می‌کند تعدادی سوال پرسیده می‌شود. محتوایی که بهینه باشد در جهت پاسخ گویی به این سوالات تولید شده است.

نمونه ای از کاربرد سئو معنایی

اگر با ریزبینی بیش تری نگاه کنید متوجه مفهوم سئو معنایی خواهید شد. مثلا اگر شما کلمه رستوران را در گوگل تایپ کنید او به خوبی  می‌فهمد شما اولا در حال حاضر گرسنه هستید، ثانیا اهل رستوران گردی هستید و در آخر خیلی زمان خود را برای آشپزی نمی‌گذارید.  گوگل از این پس قادر استت این حقایق را فقط با جستجو کلمه ای مثل رستوران یا امثال آن دریابد. شگفت انگیز نیست؟!

منبع: سئو معنایی ؛ تحقق غیرممکن‌ها در امر بهینه سازی وب


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.