فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

ارتش گوگل با تمام قوا در اختیار سئو معنایی

سئو معنایی را بهتر است به در لفافه سخن گفتن تشبیه کنیم. شاید هم سئو معنایی نوعی ایهام  باشد تا گوگل متوجه منظور دورتر از موضوع شود. هر چیزی که اسمش را بگذارید اهمیتی ندارد؛ مهم این است که گوگل به واسطه سئو معنایی امروز خیلی خوب متوجه می‌شود وقتی  جستجو‌های واژهه ایران در هفته بیش تر شده است یعنی اهمیت استراتژیک ایران بیش تر شده است و یا کاربران به ایران علاقمند هستند. وقتی اسم یک هدفون را درر اینترنت جستجو می کنید گوگل می‌داند به احتمال زیاد قصد خرید یک هدفون جدید دارید و بنابراین بهترین فروشگاه اینترنتی را به شما معرفی می‌کند.
همان طور که می‌بینید این روز‌ها ارتش گوگل با تمام قوا در اختیار سئو معنایی قرار گرفته است تا کاربران به آن چه هدف اصلیشان از جستجو  استت  سریع تر برسند.


اساس کار گوگل در سئو معنایی  

هر جستاری که در گوگل صورت می‌گیرد تبدیل به علامت سوال می‌شود. در طول سال‌های متمادی استراتژی‌های گوگل به صورت مداوم عوض شده است؛ اما اهمیتی که گوگل برای کاربران قائل شده همچنان پابرجا است.
کلمات کلیدی همچنان اهمیت دارند
سئو معنایی به این معنا نیست که کلمات کلیدی قدیمی را کنار بگذاریم؛ بلکه باید در به کارگیری و هدایت آن‌ها حساسیت بیش تر به خرج داد. به این معنا که تولید محتوا در گوگل باید به خواست مشتری یا خواننده نزدیک و نزدیک تر شود. از نتایج این رویکرد عدم تکرار مداوم کلمات کلیدی برای دیده شدن در گوگل است. گوگل هم در عوض از راه‌های جدید دیگری خواسته کاربر را در مطالب شما جستجو می‌کند. مثلا:
معرفی نه فقط تعداد محدودی کلمه کلیدی بلکه تعداد بیش تری از کلید واژه‌های مرتبط با یک مطلب.
 ساخت مجموع ثانویه از کلمات کلیدی: در این روش علاوه بر کلمات کلیدی کانونی تعداد بیش تری از کلمات در مطلب هدف قرار می‌گیرند تا به گوگل نشان دهیم می‌تواند برای موضوعات متفرقه نیز روی مطلب ما حساب کند.
تفاوت سئو معنایی با روش‌های متداول پیشین
گوگل در سئو معنایی طیف گسترده ای از عوامل را در نظر می‌گیرد. حتی جستجو‌های قبلی کاربر هم در نمایش نتایج دخالت دارند. گوگل با این روش به شناخت نسبی از کاربری می‌رسد که در طول مدت زمان مشخصی جستجو‌های مشابهی داشته است. رفتار هوشمندانه گوگل در سئو معنایی یعنی در نظر گرفتن تمام جستار‌ها یا کوئری‌ها. سئو معنایی مصداق بارز توجه به هوش مصنوعی در عملیات سئو است. به علاوه نشان می‌دهد گوگل هم به هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی بیش از پیش اهمیت می‌دهد و ارتش خود را با تمام قوا در اختیار سئو معنایی قرار داده  است.


منبع: ارتش گوگل با تمام قوا در اختیار سئو معنایی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.