فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

یوتیوب (بخش اول)

چگونه ویدیو های یوتیوب یا youtube videos موفق داشته باشیم؟
روزانه میلیارد ها بازدید از ویدیو ها در یوتیوب رخ می دهد. آیا نام تجاری شما مقداری از این  ترافیک را دریافت می کند؟ در این مبحث به چگونگیی بهینه سازی ویدیو ها برای حداکثر به نمایش گذاشتن ویدیو ها در معرض دید خواهیم پرداخت.
 با توجه به اینکه بازاریابی ویدیو افزایش یافته و بخش جدایی ناپذیری از بازاریابی آنلاین گشته است.  برداشتن یک گام بزرگ برای آسان تر نمودن ساخت ویدیو ها در جهت پیدا کردن مخاطبان و به اشتراک گذاری آن ها، به شما اجازه بهره مند شدن از سایت دانلود یوتیوب و تمام ویدیو هایی را که در طول مسیر به مشتریان خود ارائه کرده اید را خواهد داد.


چه رتبه بندی برای یوتیوب ارائه شده است؟  

قدرت یوتیوب را دست کم نگیرید.
در جواب این سوال که چه رتبه بندی برای یوتیوب ارائه شده است؟ باید بدانید Youtube بعنوان دومین موتور جستجوی جهان پس از خود گوگل است. روزانه کاربران صدها میلیون ساعت وقت برای دیدن فیلم های یوتیوب صرف می کنند و این یعنی تولید میلیارد ها بازدید. داشتن حضور قوی در یوتیوب می تواند تاثیر باور نکردنی در برند شما داشته باشد و به شما شانس تعامل با میلیون ها بازدیدکننده را خواهد داد.
غول های تصویری همچنین به شما مزایای مستقیم سئو در صفحات موتور های جستجوگر (SERPs) را ارئه می دهند. گوگل قصد دارد بهترین محتوا را که بیشترین کاربرد برای جستار (جستجو های) آن ها را دارد را برایشان نشان دهد.
 گوگل می داند که برای برخی درخواست های کاربران، ویدیو ها بسیار مناسب تر و مفید تر از مقالات بوده و برای فهم نیز ساده تر هستند و این یعنی یک ویدیو به خوبی بهینه شده می تواند در گوگل بصورت برجسته به نمایش در آید که موجب ارائه ترافیک بیشتر و کمک به تخصصی شدن شما در این زمینه خواهد شد.
فاکتور های رتبه بندی ویدیو در یوتیوب
مانند گوگل، یوتیوب نیز الگوریتم های داخلی خود را دارد که دستورات را در این مورد که کدام ویدیو در نتایج جستجو نمایش داده شود را برایشان دیکته می کند. برخی عوامل کلیدی که الگوریتم ها و فاکتور های رتبه بندی ویدیو در یوتیوب هنگام تنظیم این رتبه بندی استفاده می کنند شامل:
• زمان تماشای ویدیو: این ممکن است به عنوان یک مقیاس تعامل توصیف شود که متناقض با نرخ ترک ویدیو ها می باشد. یوتیوب، مدت زمانی که بازدید کنندگان به تماشای محتوای شما می پردازند را می سنجد. این معیار بسیار بحرانی و منتقدانه است که سایت دانلود یوتیوبیک بخش کامل در صفحه پشتیبانی گوگل به آن اختصاص داده است.
• ارتباط کلمات کلیدی
• تعداد مشترکین
• عکسل العمل و انعکاس مشتریان از قبیل کامنت ها، Like ها و Dislike ها
• طول ویدیو
در بخش دوم مقاله، نحوه بهینه سازی ویدئو در یوتیوب را آموزش می دهیم.


منبع یوتیوب (بخش اول)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.