فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بهینه سازی ویدیو در یوتیوب (بخش دوم)

چگونه یک برند موفق در یوتیوب شویم؟
بهینه سازی ویدیو در یوتیوب نیازمند انجام موارد زیر است و شما نیازمند سرمایه گذاری در ضوابط و معیار های زیر هستید. تکنیک های زیر در موفقیت به شما کمک خواهند کرد.
۱ – ارائه محتوای صحیح
 به منظور بهبود زمان مشاهده، بایستی از ارزش دیده شدن ویدیو خود مطمئن شوید. بیاد داشته باشید که باز کردن یوتیوب توسط کاربران، برای آشنایی با نام تجاری شما آنجا نیستند،  آنها می خواهند ویدیو های مناسب جستجوی خود را بیابند. ویدیو هایی که به وضوح تبلیغاتی هستند یا حسس خوبی برای افراد نا آشنا با برند شما ایجاد نمی کنند، در یوتیوب موفق نخواهند شد. در عوض شما بر دو موضع تمرکز کنید: ویدیو های عاطفی و آموزشی


  
 ویدیو های عاطفی: فیلم های بسیار موثر آنهایی هستند که موجب واکنش احساسی مخاطبان می شوند.
 ویدیو های آموزشی: دیگر گروه اصلی از بینندگان به دنبال آموختن چیزی هستند. شاید یک کسب و کار کوچک علاقه مند به سئو است اما نمی داند از کجا باید شروع کند.
بازدیدکنندگان یوتیوب فیلم به دنبال نیاز های خود هستند. بنابراین شما نیاز به ایجاد محتوایی دارید که این نیاز ها را پاسخ دهد.
۲ – ایجاد سهولت درک محتوای ویدیو های شما برای گوگول و Youtube 
یوتیوب و گوگل هنوز توانایی فهمیدن محتوای ویدیو های شما را ندارند. این به این معنی است که فراهم کردن اطلاعات مناسب و مرتبط توسط شما موجب می شود تا بتوانند در مورد رتبه بندی ویدیو های شما تصمیم آگاهانه بگیرند. مراحل برای به انجام رساندن آن شامل:
 ایجاد عنوان بهینه سازی شده
عنوان شما باید چند کلمه باشد و حاوی کلمه کلیدی اصلی برای رتبه بندی باشد.
 استفاده از برچسب های خردمندانه
 یوتیوب به زمان سپری شده بازدیدکنندگان در تماشای ویدیو های شما اهمیت می دهد نه به تعداد افرادی که آن را تماشا می کنند. از کلمات کلیدی فراوان و مفصل و مرتبط استفاده نمایید. مطمئن شوید که با نام تجاری شما مناسب باشد.
 ایجاد توضیحات کامل
 جمله ها در توصیف ویدیو ها می تواند در توانایی کلمات کلیدی و برقراری ارتباط با الگوریتم ها جدا موثر باشد. نکات کلیدی خود را در مورد ویدیو بطور مفصل بیان کنید و برای اسپایدر ها ارزش فیلم ارائه شده را نشاند دهید. کلمات کلیدی مناسب بشما در بهینه سازی ویدیو برای یوتیوب و گوگل کمک می کند.
۳ – ایجاد CTA قوی (تشویق به اقدام)
هنگام که برای ویدیو یوتیوب خود بازدید کننده دارید، آخرین چیزی که از آن ها می خواهید این است که سراغ ویدیو بعدی بروند که هیچ ربطی به شما و برند شما ندارد. حاشیه نویسی در یوتیوب فیلم می تواند یک مکان عالی برای CTAA باشد. یادداشتی که کاربر را منحرف کند نادیده گرفته می شود و از اعتبار ویدیو می کاهد.
۴ – ترویج و ترفیع ویدیو
 ترویج ویدیو مرحله نهایی بهینه سازی است. هنگامی که ویدیوی شما برای به حداکثر رساندن در معرض دید آنلاین نشان گذاری شد، حالا نوبت شماست که بینندگان را تشویق کنید. با قرار دادن ویدیو در وبلاگ یا سایت شرکت همچنین در رسانه های اجتماعی خود از جمله صفحه گوگل پلاس آن را ترویج و تبلیغ کنید و فالوئر های خود را برای تعامل با ویدیو ها از قبیل اظهار نظر کردن و به اشتراک گذاری آن ها با دیگران تشویق کنید.

مراحل بهینه سازی ویدیو در یوتیوب

آخرین مرحله موفقیت در یوتیوب
مراحل بهینه سازی ویدیو در یوتیوب شامل ۴ بخش کلی به شرح زیر است:
۱ – توسعه مفاهیم ویدیو بر اساس ارزش مشتری
۲۲ – شناسایی کلمات کلیدی مناسب و مرتبط و استفاده از آن ها در تولید عنوان ویدیو، برچسب ها و شرح ویدیو که با ارزش و موضوع ویدیو ارتباط برقرار می کند.
۳ – زینت دادن ویدیو با CTA (تشویق به اقدام) و لینک دادن.
۴ – ترویج ویدیو در سراسر شبکه های ارتباطی خود برای آغاز جمع آوری دیدگاه ها
بهینه سازی youtube videos می تواند نام تجاری شما را قدرت بخشد. برای رسیدن به میلیون ها کاربر که از یوتیوب برای پیدا کردن ویدیو های  سرگرم کننده و پاسخ به سوالات خود استفاده می کنند. و دیگر پلت فرم های ویدیویی بزرگ، می توانید ویدیو هایتان را در مقابل بینندگان صحیح وو واقعی قرار داده و قدرت نام تجاری خود را در youtube افزایش و ارتقا بخشید.


منبع: بهینه سازی ویدیو در یوتیوب (بخش دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.