فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

روش تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی ؛ هنری که باید بیاموزید

این روز‌ها همه با سئو معنایی آشنایی دارند. زمانی فرآیند سئو به تراکم کلمه کلیدی و یک  سری اطلاعات پیش پا افتاده محدود بود. وقتی یک واژه را در گوگل جستجو می‌کردید منتظر یک چارچوب ثابت بودید و می‌دانستید کم و زیاد کردن کلمات و یا وارد کردن برخی از کلمات کم اهمیت تر درر کادر جستجو گوگل تاثیر چندانی ندارد؛ گوگل به راه خود می‌رود. اما امروزه گوگل شدیدا به نیاز کاربران توجه می‌کند.
معناگرایی گوگل باعث به وجود آمدن سئو معنایی شد. سئو معنایی به ما این امتیاز را داد تا درفست سئو راحت تر بتوانیم وب سایت‌های تازه کاری را که امید زیادی برای دیده شدن در  برابر غول‌های اول گوگل ندارند رو به راه کنیم. نتیجه این روند در گوگل پراکندگی محبوبیت سایت‌هابه جایی  تمرکز تمام امتیازات مثبت از جانب گوگل روی عده ای از وب سایت‌های کهنه کار است.


باید به گوگل بابت این سیاست تبریک گفت. از الان هم نوبت شما است تا هنر خود را با یادگیری روش تحقیق کلید واژه‌ها در سئو معنایی نشان دهید.

روش‌های تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی

در کلمات کلیدی که در سئو معنایی انتخاب می‌کنید باید سه عامل زیر را حتما در نظر داشته باشید:
۱ – موضوع
۲ – مفاهیم
۳ – کلیدواژه‌های قبلی
تاثیر موضوع در انتخاب کلید واژه‌ها
برای انتخاب کلمات کلیدی بر اساس موضوع مطلب مطابق با قبل عمل کنید. خود را به جای کاربر بگذارید، نیاز‌های او را نیاز‌های خود بدانید و  سپس تمام کلماتی که به ذهنتان میرسد را لیست کنید. به این منظور می‌توانید به تاریخچه تماس و مراجعات مشتری نگاه یا نظرات را در شبکه‌هایی اجتماعی بررسی کنید.
مفاهیم یا جنبه‌های جستجو
گام بعدی شناخت موارد فرعی است که در کنار هسته اصلی مطالب باید در نظر گرفته شوند. سایت SEMRush ابزار کاربردی خوبی است که به شما در تحقیق کلیدواژه‌ها در سئو معنایی کمک می‌کنند.
کلیدواژه‌های قبلی
در پایان به کلمات کلیدی گذشته نگاهی بیندازید. سرویس‌های زیادی وجود دارند که این کلمات را بر اساس دسته بندی دلخواه شما ردیف می‌کنند. این مرحله را مطابق با همان روش‌های قبلی در سئو ( پیش از این که با سئو معنایی آشنا شوید ) انجام دهید.
سخن آخر:
آینده سئو در تمرکز روی محتوا و کیفیت مطالب خلاصه می‌شود. سئو معنایی روند تولید محتوا و سئو سایت را کم هزینه تر می‌کند، مرز رقابت   سایت‌ها باریک تر می‌شود و به زبان ساده تر فاصله طبقاتی بین وب سایت‌ها شناخته شده و ناشناخته کم تر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.