فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

با این ۳ نکته استاد سئو شوید

گوگل امروز محیط جستجو را دیجیتالی کرده و روی کاربران حساس تر از قبل است. هر سال بیش از ۲ تریلیون جستجو در دنیا و در گوگل صورت می‌گیرد که حداقل نیمی از آن‌ها با استفاده از گوشی‌های هوشمند انجام می‌شوند. اگر چه شما بعد از جستجو یک عبارت خاص سرگرم نتایج جستجو می‌شوید و به طور کلی گوگل را فراموش می‌کنید اما در ساختار گوگل عواملی مختلف دست به دست هم داده اند تا شما را به هدفتان نزدیک کنند. هر چیزی که بتواند روی این عوامل دست بگذارد و عملکرد گوگل را تغییر دهد هدف ما در سئو خواهد بود.  بدون شک سه نکته ای که در ادامهه می‌خوانید شما را با اسرار گوگل آشنا می‌کند و نهایت از شما استاد سئو می‌سازد.

نکاتی برای این که استاد سئو شوید  

بهینه سازی محلی محتوا
گوگل اعلام کرده است ۲۰۰ درصد از جستجو‌هایی که به صورت روزانه انجام می‌شوند محلی هستند. مثلا اگر کسی قصد فروش ماشین خود را در تهران داشته باشد ترجیح می‌دهد خودرو خود را به کسی که در تهران است بفروشد تا این که در سایر شهر‌های ایران این معامله را انجام دهد. در این مواقع محتوایی که به صورت محلی تولید شده است اولین ترجیح کاربر در گوگل خواهد بود.
محتوای با زبان محاوره ای
 شاید درج محتوا غیررسمی و به زبان محاوره ای چندان منطقی نباشد و حتی باعث آشفتگی میان تمام کاربران گوگل شود. اما گوگل اخیرا محتوا محاوره ای را یک مزیت بر می‌شمرد؛ چون:
۱ – مطالعه محتوا محاوره ای و قابل فهم برای کاربران لذت بخش تر است.
۲ – ۲۵۵ درصد از جستجو‌های گوگل به واسطه جستجو صوتی صورت می‌گیرد و بدیهی است که کاربران در صوت از کلمات محاوره ای هم استفاده می‌کنند.
کلمات کلیدی چندجانبه
دیگر هیچ گاه نمی‌توان برای بالا آمدن در گوگل روی یک کلمه کلیدی تمرکز کرد. فرض کنید قرار است خدمات دیجیتال مارکتینگ فست سئو را به گوگل معرفی کنیم و کاری کنیم در صفحه اول آن قرار گیرد. واژه دیجیتال مارکتینگ نمی‌تواند کلمه کلیدی شما در راه رسیدن به اوج باشد.
 برای انتخاب کلمه کلیدی باید به مقصود کاربر فکر کرد. تقریبا دیگر نمی‌توان به هیچ قائده و قانونی در زمینه انتخاب کلمات کلیدی تکیه کرد. نگران کیفیت این کلمه کلیدی هم نباشید. از وقتی هوش مصنوعی یا یادگیری ماشینی گوگل به نام RankBrain معرفی شده است روند طبقه بندی نتایج هم بر اساس کلمات کلیدی فرق کرده است. این هوش مصنوعی دقیقا مثل هوش یک انسان عمل می‌کند و قادر است ارزش مطالب را فارغ از قوانین گذشته بررسی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.