فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۴ نکته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی با الهام از سیاستمداران آمریکایی

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی نه فقط در بازار تجارت، بلکه در سیاست و اقتصاد نیز تاثیرگذار  بوده است. کافی است کمی نسبت به فعالیت در رسانه‌های اجتماعی آگاه باشید و با نگاهی از جنس همین شبکه‌ها به قضایا نگاه کنید. باور نمی‌کنید؟ یکی از سیاستمداران آمریکایی بعد از انتخاباتت پیروزی خود را موهبت بزرگی دانست که از ارتباطات به دست آمده است.
 شبکه‌های اجتماعی ابزاری رایگان، در دسترس، پر جاذبه و خلاصه دنیایی متفاوت هستند که امتحان خود را در این سال‌ها پس داده اند. سرمایه گذاری در این محیط از مدت‌ها قبل آغاز شده است. حال که سیاستمداران موفق هم پیروزی خود را مدیون حضور موفق در این شبکه‌ها می‌دانند چرا باید هنوز هم بازاریابی شبکه‌های اجتماعی را نادیده گرفت؟ مگر چه نکاتی در عملکرد آن‌ها وجود دارد که می‌تواند برند ما  را هم به سمت موفقیتت  هدایت کند؟

۴ نکته بازاریابی شبکه‌های اجتماعی  

معرفی خود واقعی در شبکه‌های اجتماعی
 هر رنگی هم که در به خود بگیرید و سعی کنید خود واقعیتان را از دید مشتریان مخفی کنید بی فایده است. رمز موفقیت بزرگان سیاست آمریکا یک رنگی است. با وجود تمام حقه‌های سیاسی حضور شفاف و بدون تعارف در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی جرئتی می‌خواهد که هنوز بسیاری از برند‌ها از آن بی بهره اند.
صرفه جویی مالی
 در این دوره از انتخابات آمریکا کسانی پیروز میدان بودند که کمپین‌های کم هزینه تر از رقبا اما در قالب شبکه‌های اجتماعی تشکیل دادند. گاهی حضور مجازی از حضور حقیقی مهم تر است و خود واقعی شما رنگ می‌بازد. دنیا تغییر کرده است و باید خود واقعیتان را از پس دریچه شبکه‌های اجتماعی نمایان کنید. همین استفاده از شبکه‌های اجتماعی صرفه جویی زیادی در منابع مالی برای سیاستمداران موفق به دنبال داشت.
به روز بودن
گام به گام با تمام واقعه‌های روز حرکت کردن رمز اصلی موفقیت در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است. گروهی متخصص باید به صورت ویژه تمرکز خود را روی همین مهم قرار دهند تا نتیجه مطلوبی کسب شود. در طول انتخابات آمریکا بیش از ۱۰۰ توییت توسط سیاستمدار موفق ارسال می‌شد؛ گویی تمام روز را پشت قاب گوشی‌ نشسته بودند و با تسلط کامل روی اخبار جهان لحطه به لحظه احوالات متاثر از فعالیت سیاسی خودرا منتقل می‌کردند.
ایجاد اعتماد و اعتبار
 در ابتدای راه شما چندان شناخته شده نیستید. اعتبار را باید خودتان بسازید. چه اتفاقی می‌افتد که از سه نسل جوان آمریکا صفحه شخصی سیاستمداران آمریکایی را دنبال می‌کنند و بعد‌ها به طرفداران دائمی او تبدیل می‌شوند؟
این بخش از ایجاد اعتماد به شیوه فعالیت شما بستگی دارد که بعد‌ها مفصل در بازاریابی شبکه‌های اجتماعی فست سئو بدان می‌پردازیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.