فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

با شناخت استراتژی‌های سئو معنایی در سال ۲۰۱۷ اوج گیرید

حال گوگل با گذشته آن تفاوت‌های زیادی دارد. نزدیک به هشت سال از زمانی که جستجو‌ها در گوگل کلی و بدون حساسیت انجام می‌شد می‌گذرد و گوگل در این مدت بالغ شده است. تا دیروز کاربران عبارت “شرکت سئو” را در گوگل جستجو می‌کردند و با سیلی از نتایج حتی غیرمرتبط و بیهوده مواجه می‌شدند؛ اما امروز کاربر خیلی جزئی تر جستجو می‌کند و این بار به جای “شرکت سئو” از “شرکت سئو ارزان” استفاده می‌کند. در واقع هوش مصنوعی به کاربرده شده در راستا تحقق پروژه سئو معنایی گوگل باعث شده است این موتور جستجو همچون  یک انسان با کاربر اینترنتت برخورد کند و همه چیز حال و هوایی طبیعی و واقعی به خود گیرد. با سئو معنایی استراتژی‌ها برای که یک سئوکار یا کسی که قرار است در سال ۲۰۱۷ به سئو وب سایت خود بپردازد نیز تغییر خواهد کرد. شناخت همین استراتژی‌های سئو معنایی نقطه اوج شما در گوگل خواهد بود.

استراتژی‌های سئو معنایی در سال ۲۰۱۷  

اصلاح سئو و اصول تولید محتوا
استراتژی‌های خود را در این بخش باید مطابق با نکات زیر تغییر دهید:
۱ – تمام صفحاتی که با خطا ۴۰۴ رو به رو هستند باید اصلاح شوند. صفحاتی که یافت نمی‌شوند باید با ریدایرکت ۳۰۱ پشتیبانی شوند.
۲۲ – سرعت بارگذاری هر صفحه به صورت مجزا باید تست شود. این روز‌ها بهترین راه برای افزایش سرعت صفحات سایت استفاده از جاوااسکریپت و CSS است. فشرده سازی عکس‌ها نیز همچون گذشته مورد تاکید قرار گرفته است.
۳ – محتوا جذاب و کاربردی باشد.
تحقیق و تبدیل کلمات کلیدی
سیستم انتخاب و تاثیرگذاری کلمات کلیدی عوض شده است. جالب است بدانید که در سئو معنایی کلمات مترادف اهمیت زیادی دارند و تحقیق میان رقبا و انتخاب کلمه کلیدی بر اساس انتخاب آن‌ها بهترین راه برای تحقیق کلمه کلیدی موثر خواهد بود. هر چند که فست سئوبهترین کلمه کلیدی و برنامه را برای انجام سئو سایت شما اتخاذ می‌کند اما بد نیست در فروم یا انجمن‌ها عضو شوید و با طرز تفکر مدیران سایت‌های مختلف در انتخاب کلیدواژه آشنا شوید.
تعمیر و تجدید نظر در ساختار لینک‌های داخلی
 نام گذاری لینک‌های داخلی باید کاملا توصیفی باشد. در سئو معنایی جستجو‌ها دقیق تر صورت می‌گیرند و بهتر است به جای لینک‌های سطحی به صفحات فرود یا صفحه اصلی به صفحات دیگر لینک دهید و قدرت و سرعت جستجو را بالا ببرید. ایجاد پیوند‌های خارجی نباید از حد معمول بگذرد؛ چون باعث فرافکنی و بی توجهی به اصل موضوع خواهد شد. به این شیوه از بهبود لینک‌های داخلی و خارجی بهینه سازی میکرودیتا گفته می‌شود تا این که هیچ اطلاعاتی از دید موتور‌های جستجو مخفی نماند.

نظرات 1 + ارسال نظر
eli_rzn پنج‌شنبه 19 اسفند 1395 ساعت 16:13 http://bahaar.tk

روزتون پر از رنگهاى قشنگ پر از خبرهاى خوب سرشار از انرژى مثبت یه عالمه لبخند خیلی افتخار میدید پیش من هم بیاین
65168

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.