فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

عوامل موثر در افزایش نرخ فرار سایت – کاربران را از خود فراری ندهید!

برخی از وب سایت‌ها نه تنها کاربری را به خود جذب نمی‌کنند بلکه آن‌ها را بیش تر فراری می‌دهند. احساس رضایت کاربر از حضور در یک سایت مهم ترین چیزی است که هر مدیر وب سایتی به دنبال آن می‌گردد. هیچ چیز بدون رضایتمندی و حس خوشایند بازدیدکننده محقق نخواهد شد. وب سایتی هم که بازدید نداشته باشد در واقع فلج شده است و هیچ چیز نمی‌تواند جز کاربر آن را سر پا نگه دارد. همین کاربر محوری باعث شد تا پارامتر اساسی نرخ فرار از سایت (bounce rate) به عنوان بخشی از آمار‌های حیاتی یک وب سایت معرفی شود.
اگرچه اغلب مدیران وب سایت‌ها با این مهم آشنا هستند اما از عوامل موثر در افزایش نرخ فرار سایت آگاهی ندارند. بسیاری از کار‌هایی که با خوش خیالی و در جهت بهبود رتبه وب سایت خود انجام می‌دهید می‌تواند از همین عوامل  افزایش نرخ رتبه سایت باشد. پس لازم است با تک تک آن‌ها آشناا  شوید و حداقل خودتان باعث فرار کاربر نشوید!

معرفی عوامل موثر در افزایش نرخ فرار سایت

بارگذاری کند صفحات
متوسط زمان بارگذاری یک صفحه اینترنتی ۳۳ ثانیه است. این رقم همواره در الگوریتم گوگل ذکر می‌شود و برای بررسی و کنترل آن ابزار‌های مختلف چون Google PageSpeed Insights، Pingdom, و GTMetrix معرفی شده است.
خودکفایی هر مطلب و استقلال طلبی آن
 گاهی یک مطلب در وب سایت شما آن چنان کامل و بی عیب و نقص است که به خودتان آسیب می‌زند. باور نمی‌کنید؟! فرض کنید یک مطلب در ارتباط با سئو، انواع سئو، سئو ارزان، بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ با بیش از ۴۰۰۰۰ کاراکتر در فست سئو منتشر شده است.. این مطلب یکی از شاهکار‌های فست سئو به جهت پوشش اطلاعاتی آن است و کاربر را از مشاهده سایر مطالب سایت بی نیاز می‌کند؛ اما همین  بی نیازی کاربرر فاکتور‌هایی مثل میانگین زمان حضور کاربر در هر صفحه را کاهش می‌دهد. توصیه ما این است که مطالب را تا حد امکان پراکنده و از خودکفابودنن هر مطلب جلوگیری کنید. شاید لینک مطالب مرتبط بتواند تا حد زیادی تاثیر این عامل را در افزایش نرخ فرار کاهش دهد.
عناوین، برچسب و توضیحات گمراه کننده
 ارتباط میان مغز مطلب و عناوینی که برای هر صفحه انتخاب می‌شود بسیار پر اهمیت است. این ارتباط را باید خودتان با نگاهی عمومی و به عنوان یک کاربر ارزیابی کنید. ببینید آیا می‌توان با خلاصه این مطلب به عنوان رسید یا فقط برچسب‌ها باعث گمراهی شده است؟
صفحات خالی و خطا‌های فنی
صفحات خالی که منجر به نمایش خطا ۴۰۴۴ می‌شوند را از طریق کنسول گوگل جستجو کنید. بعد از شناسایی آن‌ها در جهت جلوگیری از افزایش نرخ فرار سایت به برطرف کردن این خطا‌ها بپردازید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.