فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

تبلیغات موبایلی گام بعدی در دیجیتال مارکتینگ

مدت زیادی از زمانی که گوگل اولین بار روی محتوا ویدیویی در سئو تاکید کرد می‌گذرد. حال این ابزار جادویی و جذاب تبدیل به یکی از ملزومات دیجیتال مارکتینگ شده است و بازار تبلیغات ویدیویی پر تب و تاب است. تبلیغات ویدیویی در دیجیتال مارکتینگ در سراسر وب  متداول شدد تا بازاریابی خیلی موثر تر از قبل جهت جذب مشتری صورت گیرد. از وقتی هم که موبایل تا این حد وارد شریان زندگی انسان‌ها شد همه چیز حتیی تبلیغات هم موبایلی شد. امروزه کاربران ترجیح می‌دهند همه چیز یا در موبایل باشد یا کلا نباشد.
 بازاریابان تا کنون به خوبی فهمیده اند که میان کاربر و موبایل چه پیوندی برقرار است. این روز‌ها اولین چیزی که به محض بیدار شدن می‌بینیم موبایل است و با خداحافظی از موبایل شب‌ها به خواب می‌رویم. از این رو رویکرد جدیدی در دیجیتال مارکتینگ تحت عنوان تبلیغات موبایلی ایجاد شد تا کاربران همزمان با استفاده دائمی خود از موبایل تحت تاثیر شیوه‌های بازاریابی  نوین قرار گیرند. اما این که این شیوه تبلیغاتی شامل چه مراحلیی  است و چه طور باید انجام شود را در ادامه می‌خوانید.

معرفی تبلیغات موبایلی در دیجیتال مارکتینگ  

علل محبوبیت تبلیغات موبایلی
 آمار نشان می‌دهد تبلیغاتی که از طریق موبایل انجام می‌شوند با بازخورد مثبت و بهتری رو به رو می‌شوند. کوتاه بودن تبلیغات در موبایل به دلیل محدودیت زمانی کاربر مهم ترین ویژگی این روش در دیجیتال مارتینگ است که باعث شده مخاطبان زیادی از آن استقبال کنند. یکی دیگر از از این موارد شاخص که با تجربه دیجیتال مارکتینگ به سبک فست سئو بدان پی خواهید برد جنبه سرگرم کننده ویدیو‌ها برای کاربر است. در واقع در تبلیغات موبایلی همه چیز از حالت خشک و خسته کننده قبلی خارج می‌شود.
تبلیغات بی حد و مرز در موبایل
 در تبلیغات موبایلی هیچ محدودیتی از جمله زمان یا مکان وجود ندارد. تبلیغات به صورت کاملا سفارشی برای هر یک از کاربران نمایش داده می‌شوند. محدودیت کلمات یا حجم برای تبلیغات موبایلی وجود ندارد و بنابراین هم کسب وکار شما برنده است و هم کاربر است که احساس بهتری دارد.
مخاطبان زنده در تبلیغات موبایلی
 با این که امروزه همه افراد از موبایل‌های هوشمند استفاده می‌کنند اما نوجوانان و جوانان مهم ترین کاربران موبایلی و مخاطب کلیدی تبلیغات موبایلی هستند. جوانان نقش اساسی در اشاعه تبلیغات دارند و به همین دلیل تبلیغات موبایلی موثر تر از شیوه‌های دیگر در دیجیتال مارکتینگشناخته شده است.
شیوه انتشار تبلیغات موبایلی
 تبلیغات موبایلی میان برنامه‌های موبایل یا همان اپلیکیشن‌ها منتشر می‌شود. برنامه‌هایی که بازدید و محبوبیت بیش تری دارند برای درج این تبلیغات مناسب تر هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.