فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۳ تصور غلط درباره سئو در جهان

شاید سئو هنوز هم در برخی از کشور‌های جهان سوم ناشناخته باشد و هنوز هم بعضی برای استفاده از آن مقاومت از خود نشان دهند اما در بسیاری از کشور‌های توسعه یافته سئو در  کنار برنامه نویسی یکی از مشاغل پیشتاز و برتر است. ایالات متحده آمریکا بهترین سئوکاران را پرورش می‌دهدد و تمام استراتژی‌های سئو هم از دل همین کشور خارج می‌شود.

بر اساس تحقیقات شیکاگو و بوستون دو شهر سئو پرست آمریکا هستند و مردم استقبال متفاوتی از روند بهینه سازی وب برای بهبود کسب وکار خود دارند. حتی طبق اطلاعات شبکه اجتماعی لینکدین سئو به عنوان یکی از مشاغل سخت، پرفشار و با ساعات کاری فشرده معرفی شده است که انعطاف پذیری کمی دارد که باعث شده است سئو ارزان وجود نداشته باشد.
با وجود تمام این تغییر رویکرد‌ها باز هم هستند کسانی که تصورات غلط و عجیب و غریبی درباره سئو دارند. برخی سئو را شغلی مرده می‌دانند  کهه به تاریخ پیوسته است، یا این که بر اساس آمار فینیکس در ایالت آریزونا آمریکا به عنوان یکی از پیشرو ترین ایالت‌ها در نرخ توسعه و پیشرفتت مهد سئو شناخته شده است و برخی فکر می‌کنند یا باید اهل آریزونا بود یا سئو را کنار گذاشت!  تمام این تصورات غلط و منسوخ درباره سئو در جهان را در مطلب امروز پوشش دادیم و به بررسی آن پرداخته ایم. با ما باشید.

تصورات غلط و منسوخ درباره سئو

خداحافظی با سئو و ثبت آن در خاطره‌ها!
مطابق با نمودار‌های آماری آمریکا بازار اشتغال در این کشور تنها ۱٫۳ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که سئو در بازه زمانی مشخص و مشابه رشد ۲ درصدی داشته است و کارشناسان معتقدند اهمیت سئو چنان است که رشد مشاغل مرتبط با آن به صورت سالانه در آمریکا ۵ برابر می‌شود.
بازار سئو مشتری سابق را ندارد
این تصور که سئو منسوخ می‌شود و بازار آن کساد شده است از بنیان اشتباه است. همیشه برای مهاجرت شغلی به سئو فرصت هست و این عرصه برای همه فرصت فعالیت را خلق کرده است. اما بد نیست بدانید که در برخی ازماه‌های سال سئو اهمیت بیش تری پیدا می‌کنند. مثلا ماه ژانویه اوج فعالیت سئوکاران است و هر چه به عقب برگردیم به ترتیب از رونق بازار سئو در طول سال کاسته می‎‎شود. با این حال کم ترین نرخ اشتغال برای کسب وکار مرتبط با سئو ۱۳٫۲ درصد ثبت شده است.
سئو مخصوص شهر‌های بزرگ و خاص است
باید این حقیقت را پذیرفت که تکنولوژی قابل تحدید و مرزبندی نیست و سئو از گوشه گوشه دنیا می‌تواند جوشش داشته باشد. بنابراین به  جای اینن تصورات غلط و منسوخ درباره سئو که حتما باید در شهر‌های بزرگ و توسعه یافته انجام شود بهتر است در فعالیت تجاری آنلاین خود تجدید نظرر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.