فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها – گوگل مودب تر از همیشه

گوگل همیشه در راستا جلب رضایت کاربران خود گام برداشته است. این نیازی به توضیح و تفسیر ندارد؛ کافی است یک کلمه خاص را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه طور گوگل مشتاقانه به کمک شما می‌شتابد تا از این یک کلمه شما را به هزار کلمه و عبارت دیگر هدایت کند و به این ترتیب از تایپ کردن هم بی نیاز شوید. این تکمیل خودکار جستجو‌ها همیشه خوب بوده است اما گوگل مطابق با استاندارد‌های خود این نتایج را نمایش می‌دهد؛ بدون این که فیلتری در محتوا انجام شود. همین موضوع باعث شد تا نتایج توهین آمیز، غیراخلاقی و نامناسب و مخالف با شئونات انسانی پیش بینی و به کاربر نیز نمایش داده شود. نتیجه چنین روندی تا کنون ترویج بی اخلاقی توسط وب سایت‌های گوناگون در فضا وب بوده است.
 اخیرا گوگل اعلام کرده است قصد دارد این نتایج را با استفاده از الگوریتم‌های جدید خود محدود کند. به این شکل که خود کاربر در تصفیه نتایج به گوگل کمک و از نمایش آن چه که با اصول اخلاقی در تضاد است جلوگیری کند. به نظر می‌رسد گوگل قرار است مودب تر از همیشه در صحنه حضور یابد!


گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها در گوگل

امکان report یا گزارش مدتی است که برای گروه کوچک و محدودی از کاربران گوگل فعال شده است. البته سخن گو گوگل اعلام کرده است در آینده نزدیک همه کاربران می‌توانند نتایج توهین آمیز را گزارش و از تکمیل خودکار آن‌ها جلوگیری کنند.
چگونه پیش بینی توهین آمیز را به گوگل گزارش دهیم؟
از این پس در پایین کادر جستجو گوگل عبارت خاکستری کوچکی تحت عنوان Report offensive queryy نمایش داده می‌شود. کافی است هر کاربر روی این گزینه کلیک کند تا گزارش محتوا توهین آمیز به خوبی انجام شود.
 گوگل قبلا هم امکان گزارش چنین مواردی را فراهم کرده بود؛ اما کاربران فقط می‌توانستند تکمیل خودکار توهین آمیز برخی از جستجو‌ها را از طریق فرم پشتیبانی گوگل گزارش دهند. هم اکنون با وجود این گزینه کاربران رغبت بیش‌تری برای گزارش موارد غیراخلاقی خواهند داشت.
چند نمونه از حذف عبارات در تکمیل خودکارتوسط گوگل
در سال گذشته و بعد از شروع تبلیغات انتخاباتی بازار سئو با مطالب مرتبط داغ تر شد. در همان موقع بود که گوگل برخی از عبارات خاص را در تکمیل خودکار جستجو‌های مرتبط با هیلاری کلینتون و به نفع او حذف کرد. نمونه دیگر این اقدامات گوگل حذف عبارت ” how can I join ISISS” علیه تروریسم و حذف روند تکمیل خودکار جستجو‌های نژادپرستانه بود.

منبع: گزارش تکمیل خودکار توهین آمیز برخی جستجو‌ها – گوگل مودب تر از همیشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.