فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سازگاری با موبایل و نتیجه آن در سئو

میلیون ها کاربر این روز ها با استفاده از گوشی های هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید، آی آُ اس و یا ویندوز به وب ها دسترسی دارند. بنابراین لازم است وب سایت ها خود را با این محیط در حال تغییر وفق دهند و تغییرات مناسبی در طراحی وب سایت خود برای جذب بیشتر مخاطب و بیننده ایجاد کنند.
استفاده از ورژن دسکتاپ این سایت ها می تواند برای مشاهده و استفاده بر روی گوشی های همراه دشوار باشد. این نسخه که برای استفاده بر روی موبایل سازگاری ندارد کاربران را ملزم به بزرگ نمایی و یا زوم کردن برای خواندن مطالب می کند. کاربران چنین کاری را یک تجربه ناامید کننده می دانند و امکان آن وجود دارد تا از وب سایت بازدید نکنند. در مقایسه، نسخه سازگار با گوشی موبایل قابل خواندن و به سرعت قابل استفاده است.

سازگاری با موبایل و نتیجه آن در سئو
به روز رسانی اخیر گوگل سبب شده تا سازگاری وب سایت با گوشی همراه برای کارایی موتور های جست و جو بر روی گوشی موبایل امری الزامی باشد و تاثیر بسزایی در سئو و بهینه سازی سایت داشته باشد. توجه داشته باشید که وب سایتی که با گوشی همراه سازگار نباشد هیچ تاثیری بر روی موتورهای جست و جوگر برای جست و جوی منظم و به طور کلی “سئو” هم نخواهد داشت.  
در این مقاله، ما خواهیم دید که چطور داشتن یک نسخه سازگار با موبایل برای اطمینان دادن به بازدید کنندگانی که از طریق سیستم ها گوشی به این وب سایت دسترسی دارند سبب شکل گیری تجربه های ارتقاء یافته می شود.

سئو موبایل چیست؟

ارتقاء دهی موتور جست و جوگر موبایل همان فرآیند طراحی یک وب سایت برای مناسب سازی آن جهت استفاده بر روی گوشی های همراه دارای اندازه های صفحه ای متفاوت و پهنای باند پایین است. جدای از دنبال کردن همه قوانین سئو که بر روی وب سایت های  دسکتاپ کاربردی هستند، لازم است تا در زمان طراحی وب سایت برای تلفن های همراه توجه بیشتری داشته باشیم.. یک سایت در صورتی سازگار با گوشی همراه است که ویژگی های زیر را داشته باشد.
– یک سایت خوب برای گوشی همراه دارای طراحی ریسپانسیو است که به خوبی بر روی دسک تاپ ها و سرویس های گوشی های همراه عمل می کند. این نه تنها کاهش دهنده بقاء وب سایت بلکه سبب می شود تا محتوا برای موتور های جست و جو به صورت یکنواخت باشد.
– محتوای یک وب سایت خوب برای گوشی همراه به آسانی بر روی گوشی همراه بدون نیاز به زوم کردن بر روی صفحه قابل خواندن است. این وب سایت دارای فونت، رنگ و طرح بندی مناسب است.
– جست و جو در وب سایت سازگار با گوشی همراه بر روی گوشی های دارای صفحه کوچک آسان است. این وب سایت لینک ها و دکمه هایی را فعال می کند که به آسانی با تماس انگشت فعال می شوند.


منبع: سازگاری با موبایل و نتیجه آن در سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.