فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)

قرار گرفتن در لیست سیاه گوگل، یکی از اتفاقاتی است که اکثر اوقات در اثر اشتباهات ناخواسته توسط افراد رخ می دهد. جالب است بدانید که گوگل روزانه در حال سرچ در میان سایت ها است و هر سایتی که خارج از فاکتورهای قانونی عمل نموده باشد و یا اقدامات غیر متعارف انجام داده باشد را شناسایی و در لیست سیاه خود قرار می دهد. در این مقاله به ادامه راهکارهایی می پردازیم که به ما کمک می کنند تا در لیست سیاه گوگل قرار نگیریم:
۱- وجود صفحات دروازه در سایت
منظور از صفحات دروازه، صفحاتی هستند که وقتی کاربر وارد ان ها می شود، ناخواسته به صفحات دیگر وارد می شود. توصیه می کنیم که حتما مقاله “صفحات چندگانه یا دروازه در سئو” ، را مطالعه نمایید. وجود این صفحات، بدترین فرم سئو کلاه سیاه است که  گوگل به شدت با ان ها برخورد می کند زیرا این صفحات به شدت کاربر را گیج و کسل می کند و در نتیجه یک امتیاز منفی برای سایت به حساب می آید.

لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)


۲- تکرار در ثبت سایت
برخی از افراد پس از این که سایت خود را ثبت نمودند، مجدد برای لینک گیری از گوگل، اقدام به ثبت سایت می نمایند ولی اگر بعد از یکبار ثبت سایت، مجدد اقدام نمایید یا گوگل شما را جریمه نموده و به حالت تعلیق در می آورد یا گوگل برای سایت شما در رتبه بندی ارزشی قائل نمی شود.
۳- فیشینگ کردن
بدترین نوع تخلف در سئو، فیشینگ است که به عملی گفته می شود که برخی فراد سایت هایی را طراحی می کنند تا بتوانند به  اطلاعت محرمانه کاربران دسترسی پیدا کنند. این عمل به گونه ای صورت می گیرد که کاربرر متوجه آن نمی شود و در نتیجه به راحتی در آن سایت مرتبط به دام می افتد در این صورت احتمال هک شدن کاربر بسیار بالا است. به همین دلیل گوگل بلافاصله که متوجه این تخلف بشود سریعا این سایت ها را در لیست سیاهه قرار داده و بلاک می کند.
۴- محتوای مطالب سایت
همان گونه که گفتیم استفاده از مطالب جذاب و جدید، بهترین روش جذب کاربر به سمت سایت است ولی لازم است بدانید که اگر از مطالبی استفاده شود که خارج از عرف جامعه است و مسائل اخلاقی را زیر سوال می برد، گوگل سایت مرتبط را در لیست سیاه قرار داده و آن را جریمه می کند.

منبع: لیست سیاه خطر جدی در سئو (قسمت دوم)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.