فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی

نوشتن مطالب جذاب و جدید، یکی از مهمترین روش هایی است که در رتبه بندی سایت شما از طرف گوگل نقش دارد. هر مطلبی که نوشته می شود باید شامل چند بخش باشد:
۱- عنوان اصلی و عناوین فرعی
۲- مقدمه
۳- بیان هدف کلی از بیان این موضوع
۴- نتیجه گیری
۵- برچسب ها
در هر متن، باید از یکسری کلماتی استفاده شود که تعداد تکرار آن ها بیشتر از کلمات دیگر است و در نهایت در قسمت برچسب ها لحاظ می شوند که به این کلمات و عبارات، کلمات کلیدی می گویند. اما استفاده از کلمات کلیدی، اصول خاص خود را دارد که باید در چهارچوب این اصول انجام گیرد:

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی


۱- تنها بر روی کلمات کلیدی رقابتی تمرکز نکنید.
در حیطه موضوع کاری شما، مسلما سایت های دیگری نیز فعالیت می کنند که رقابت با آن ها، بر رنکینگ سایت شما تاثیر گذار است. در استافده از کلمات کلیدی، برخی از کلمات، به دت رقابتی هستند یعنی بیشترین کاربرد را در میان سایت های رقیب دارد حال اگر شما تمام تمرکز خود را روی این کلمات بگذارید، در صورتی که شما در آن کلمه افتی داشته باشید ملما کل کلیک های خود را از دست خواهید داد ولی اگر از چند کلمه با رقابت کمتر استفاده کنید و تعداد کلیک ها را بین آن ها تقسیم کنید، اگر در یک کلمه افت کردید، کلمات دیگر جبران کننده خواهند بود.
۲- از کلمات کلیدی کلی استفاده نکنید.
سعی کنید که در لیست کلمات کلیدی خود، از کل گویی بپرهیزید زیرا وقتی شما یک کلمه کلیدی کلی را انتخاب کنید، مسلما میزان انتخاب برای کاربر زیاد خواهد شد و در نتیجه تاثیر آن برای سایت شما زیاد نخواهد بود. برای مثال انتخاب کلمه آکواریوم کار درستی نیست زیرا یک کلمه کلی است که در نتیجه جست و جو، نتایج زیادی را به کاربر می دهد.
۳- به کلمات کلیدی طولانی، توجه کنید.
توجه داشته باشید که هر چه کلمات کلیدی شما طولانی تر باشند شما را به هدف جست و جو نزدیکتر می کنند برای مثال وقتی می نویسید روش کشت گیاه آپارتمانی دیفن، گوگل دقیقا در نتیجه جست و جو، همین مطلب را برای شما عرضه می کند ولی اگر بنویسید روش کشت گیاه آپارتمانی، گوگل لیستی از تمام گیاهان آپارتمانی که هم اکنون روش کشتشان در سایت ها وجود دارد می دهد و کار شما کمی سخت می شود زیرا با این کار باید به دنبال بخش اخر یعنی دیفن بگردید. لذا در انتخاب کلمات کلیدی، به کلمات طولانی تر بیشتر اهمیت بدهید.
۴- از برندها یا نام اشخاص در کلمات کلیدی استفاده نکنید.
زیرا کسی که نام برند یا شخص خاصی را سرچ می کند به دنبال اطلاعات از ان شخص یا برند است و اگر چه ممکن است با این کلمات به سایت شما سر بزند ولی وقتی ببیند سایت شما اطلاعات کافی به او نداد، سایت را ترک می کند و سایت شما خیلی زود بسته می شود.


منبع: نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی

بررسی انواع انکر تکست ها (Anchor Text)
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.