فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

مراحل انتخاب کلمات کلیدی برای مطالب سایت

در نوشتن مقالات برای سایت، علاوه بر این که باید به جذابیت و نو بودن آن مطلب توجه داشت، نکته مهم این است که باید از کلمات کلیدی در متن هم استفاده نمود. کلمات کلدی باید متناسب با آن چیزی باشد که گوگل برای آن ارزش قائل شده است. به عبارتی کلماتی که گوگل به آن ها توجه خاصی دارد را شناسایی کنید و در متون خود از این کلمات استفاده نمایید این کار در رنکینگ یا رتبه بندی سایت شما بسیار موثر است. پس همان گونه که متوجه شدید، انتخاب صحیح کلمات کلیدی در تولید محتوای سایتنقش مهمی را افا می کند که برای این منظور باید بر طبق مراحل زیر عمل نمود:
۱- اطلاعات خود را درباره موضوعات سایت، کامل کنید.
شما ابتدا باید بدانید که قرار است پیرامون چه موضوعاتی در سایت، تولید محتوا داشته باشید و اطلاعات کافی درمورد آن ها داشته باشید. در این صورت ذهنتی از کلمات کلیدی مناسب را به دست خواهید اورد.
۲- از کلمات کلیدی پیشنهادی گوگل استفاده کنید.


مراحل انتخاب کلمات کلیدی برای مطالب سایت


در این مرحله، با توجه به موضوعی که در ذهن دارید، یک کلمه را در گوگل سرچ کنید و دکمه فاصله بر روی صفحه کلید را فشار دهید در این صورت در محل تایپ کلمه، لیستی از پیشنهادات گوگل براساس رتبه ای که از نظر گوگل دارند برای شما ارائه می شود که می توانید از آن ها کمک بگیرید.
۳- استفاده از نرم افزار google keyword planner
در مرحله قبل، شما لیستی از کلمات کلیدی را از گوگل به دست اورده اید حال شما باید بدانید که ارزش این کلمات به چه صورت است. در این نرم افزار شما یک کلمه کلیدی را وارد می کنید و این ابزار به شما نشان می دهد که کلمه کلیدی مورد نظر، در ماه یا در سال (انتخاب بازه زمانی به عهده شما است) چندبار تکرار شده است. مسلما کلماتی که تعداد تکرار بیشتری داشته باشند، یعنی بیشتر مورد توجه کاربران قرار دارند لذا استفاده از این کلمات در رنکینگ سایت شما تاثیر بسزایی دارد.
۴- انتخاب کلمات کلیدی مناسب
در نهایت پس از طی مراحل فوق، شما لیستی از کلمات کلیدی دارید که شما باید انتخاب کنید. کلمات کلیدی کلی را حذف کنید و از کلمات کلیدی طولانی استفاده کنید. ترتیب کلمات کلیدی به این صورت باشد که کلمات کلیدی کم رقابت و طولانی را ابتدا و کلمات کلیدی کوتاه و پر رقابت و پر ترافیک را ر انتها قرار دهید.


منبع: مراحل انتخاب کلمات کلیدی برای مطالب سایت

نکات مهم در انتخاب کلمات کلیدی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.