فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آیا گرفتن رتبه بالا بدون سئو شدنی است؟

هر فردی که یک سایت برای کسب و کار و حرفه خود راه اندازی کرده است، همیشه باید از وضعیت رتبه سایت های رقبای خود با خبر باشد تا بتواند تصمیم های درستی درباره آینده سایت خود بگیرد. در این میان برخی از وبسمترها، شاید به این موضوع برخورد کرده باشند که برخی از سایت ها علی رغم اینکه بهینه سازی چندانی بر روی سایت خود اعمال ننموده اند، ولی رتبه خلی خوبی در گوگل دارند و همین موضوع برای آن سوالی ایجاد می کند. در این مقاله ما به بیان دلایل بروز این موضوع می پردازیم:
۱- تعداد کلیک های دریافتی
ارزش گذاری گوگل برای رتبه بندی سایت ها، چندین مورد را شامل می شود که یکی از آن ها، نرخ کلیک یا تعداد کلیک هایی است که یک سایت، در نتیجه جست و جوی کاربران در گوگل دریافت نموده اند و هر چه این درصد بیشتر باد، ارزش سایت بالاتر می رود زیرا به این معنا است که سایت کیفیت خوبی دارد که بازدید کننده زیادی دارد.


آیا گرفتن رتبه بالا بدون سئو شدنی است؟


۲- نوع بک لینک های مورد استفاده
کافی است شما به جای داشتن بک لینک های زیاد از سایت های مختلف، فقط چند بک لینک از چند سایت معتبر، عالی و هم موضوع سایت خود داشته باشید در این صورت ارزش بسیار موثر آن را خواهید دید.
۳- قدمت و سن سایت
مسلما سایت هایی که سن بیشتری دارند، نسبت به سایت هایی که جدیدا راه اندازی شده اند، رتبه بالاتی دارند چون میزان فعالیت آن ها در طول این چند سال زیاد بوده و این یک امر طبیعی است.
۴- استفاده از لینک های داخلی
حتما نباید از بک لینک برای سایت استفاده شود چون گاهی اوقات در موضوع کاری شما، سایت مناسب برای لینک دهی پیدا نمی  شود بنابراین کافی است در همان سایت خود، از لینک های داخلی استفاده نمایید که به صفحاتت مختلف سایت ارجاع داده می شوند.
۵- تولید محتوای با کیفیت
شاید شما نیز با این مورد رورو شده باشید که سایتی اگرچه مطالب زیادی ندارد ولی تعداد بازدید آن بسیار زیاد است و زمانی که بررسی می کنید متوجه می شوید که چه مطالب عالی و بکری در این سایت وجود دارد که همین امر باعث می شود کاربران زیاید را به سمت خود جلب کند و همیشه منتظر باشند تا مطلب جدید وارد سایت شود و آن را مطالعه نمایند. لذا تعداد محتوا مهم نیست بلکه کیفیت است که اهمیت دارد.
۶- اهمیت دادن به کلمات کلیدی پر رقابت
این بدان معنی نیست که همه حواس خود را صرف کلمات کلیدی پر رقابت کنید زیرا اگر در این زمینه به رتبه اول برسید، اگر روزی کلیک های خود را نسبت به این کلمه از دست بدهید، به شدت رتبه شما متاثر می شود. منظور این است که در میان محتویات خود در به روزرسانی ها، مطالبی با کلمات رقابتی داشته باشید.


منبع: آیا گرفتن رتبه بالا بدون سئو شدنی است؟

روش های جلوگیری از محتوای تکراری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.