فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند ؟

در دنیا ایده‌ال سئو همه چیز همان طور است که گوگل می‌خواهد. نویسندگان لینک‌ساز‌های حرفه‌ای هستند و هر لینکی که در وب  سایت‌ها می‌بینیم از جهت ارتباط و اعتبار در حد اعلا خود قرار دارند. اما آیا به عنوان یک انسان که همواره احتمال خطا در او وجود دارد می‌توان این قدر ایده‌ال در دنیا سئو زیست؟ دنیا سئو ما با تمام اشتباهاتی که در آن مرتکب می‌شویم و بعد از آن جریمه‌های  گوگلل را می‌پذیریم هیچ وقت ایده‌ال نخواهد شد. در این مواقع اولین سوالی که در بحث لینک‌سازی به ذهن کاربر می‌رسد این است که بداند اعتبار در ساخت لینک‌هایش اثر دارد یا ارتباط؟
آیا در تعیین لینک‌ها اعتبار و منبع مهم است یا ارزش و ربط مطلبی که بدان لینک می‌دهیم؟ برای پاسخ به این سوال بررسی مفصلی در سطح وب و لینک‌های به کار برده شده در معتبرترین و موفق‌ترین وب سایت‌ها دنیا انجام دادیم. نتیجه این بررسی را با هم به نظاره می‌نشینیم.

کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند

کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند

ارزش ارتباط در مقابل اعتبار در ساخت لینک‌ها

برای هر یک از معیار‌های زیر دیدگاه‌های مختلفی را بررسی خواهیم کرد:
ارتباط در لینک ‌دهی
۱٫ در تمامی دیدگاه‌هایی که درباره مرتبط بودن لینک‌ها وجود دارد یک رای مشترک دیده می‌شود: گوگل ممکن است معتبر بودن منبع لینک را جدی نگیرد اما از بی‌ارتباط بودن آن هرگز نمی‌گذرد!
۲٫ لینک‌های مرتبط بیش‌ترین ترافیک طبیعی را به سمت وب‌سایت‌هایی هدایت می‌کند که هرگز شانس دیده شدن توسط گوگل را نداشته‌اند.
۳٫ ارتباط داشتن لینک به اصل مطلب فرصتی است برای رشد محتوا. برخی از کارشناسان ما در طول بررسی‌های صورت گرفته مشاهده کردند که وب سایت‌هایی با لینک‌های مرتبط هنوز هم شانس برای کسب اعتبار خواهند داشت؛ اما سایت‌هایی که ارتباط لینک را فقط به بهانه اعتبار آن نادیده می‌گیرند شاید فرصت دوباره‌ای نداشته باشند.

اعتبار در لینک‌دهی
اعتبار بیش‌تر امری شخصی است و این که بخواهیم منبع مطلب در در لینک ساختن در نظر بگیریم بستگی به شیوه تفکر نویسنده دارد. این که کاربران به چه میزان از یک مطلب استقبال کنند به لحاظ منطقی بیش‌تر به ارتباط مطلب بستگی دارد تا اعتبار آن.
نتیجه‌گیری :
به جرات می‌توان گفت که مبحث ساخت لینک، این مسئله مهم امروز، هرگز سیاه و سفید نیست. هر چند که نظرات مثبت در ارتباط لینک به مطلب تا اعتبار آن بیش‌تر است اما باید با دیدی خاکستری به این قضیه نگاه کرد.
بدون شک در مقیاس بزرگ کاربر به سند لینک شما اهمیت نمی‌دهد؛ بلکه تشنه مطلبی است که او را با جزئیات بیش‌تری آشنا کند.

منبع

نگاهی به جنب و جوش حلزون وار جستجو در گوگل
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.