فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید

حتما برای شما هم پیش آمده است مطلب یا داستانی را به دوستان یا دیگران بگویید و بعد از آن به شدت پشیمان و خجالت‌زده شوید؛ چون بعد از آن معلوم می‌شود همه تصورات و باور‌های شما اشتباه بوده است و فقط درگیر داستان‌های غیرحقیقی و افسانه شده‌اید!
درباره هر چه که فکرش را بکنید افسانه وجود دارد. سئو هم از این قضیه مستثنی نیست و دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که به مثابه واقعیت به مردم القا شده‌اند؛ اما افسانه‌ای بیش نیستند.
از میان تمام تفکرات جورواجوری که در باب سئو وجود دارد باور‌های اشتباهی که درباره رنکینگ سایت متداول شده است بیش‌تر هستند. در مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است ۳۳ افسانه‌‌‌ را درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید بررسی می‌کنیم.

3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها

افسانه‌هایی درباره رنکینگ که نباید باور کنید

اگر ترافیک سایت بیش‌تر شود، فروش و سود ما دو برابر می‌شود!
فرض کنید صاحب یک سایت بزرگ هستید و سئو آن را به تیم ما در فست سئو سپرده‌اید. تیم ما تمام مشکلات ساختار و لینک‌های  داخلی را که ممکن است از دلایل اصلی افت رتبه سایت شما باشد بررسی کرده و در عین حالل بهترین محتوا ممکن نیز تولید شده است. اما شما هنوز هم با وجود بهبود سایتتان به آن چه که می‌خواهید نرسیده‌اید؛ چون فراموش کرده‌اید ترافیک طبیعی با نرخ تبدیل سایت تفاوت دارد!
کافی است حساب کتاب مختصری داشته باشید تا ببینید درآمدزایی شما به اندازه کسانی که از سایت شما بازدید می‌کنند نیست. پس باید بپذیرید این باور اشتباه بوده است و شناخت بهترین محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را دارد مهم تر است!
برتری از رقبا در رنکینگ خیلی مهم است!
وقتی که مدیران وب سایت برای سئو سایت خود با متخصصان فست سئو تماس می‌گیرند اولین سوالی که می‌پرسند این است: وب سایت فلان در گوگل از ما جلوتر است؛ باید سعی کنیم از او سبقت بگیریم و برتر باشیم!
شاید خنده‌دارترین افسانه‌ای که درباره رنکینگ بین مردم رایج شده باشد همین است. در واقع امروز دیگر رنکینگ و رتبه‌بندی سایت‌ها مطرح نیست؛ ملاک موفقیت و برتری هر سایت میزان درآمدزایی او خواهد بود. از این رو باید به عنوان فردی مدرن و امروزی مسئله حجم کلمات کلیدی و جستجو برای یافتن بهترین کلیدواژه را به فراموشی بسپارید و باور کنید که برتری از رقبا و رتبه اول گوگل بودن در صورت بالا بودن درآمدزایی یک سایت چندان هم مهم نیست.

ابزار‌های تحقیق کلیدواژه کاملا دقیق عمل می‌کنند!
سوال بعدی کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند میزان جستجو و محبوبیت کلمه کلیدی‌ای است که قصد داریم با استفاده از آن سایت را بهینه کنیم.
قابل باور نیست اما نتایج تحقیقات ما حول محبوبیت و حجم یک کلمه کلیدی خاص در گوگل و در سرویس‌های معروفی چون Moz، Keyword Planner و… تفاوت‌های آشکاری با هم داشته است. به جای این که درگیر این افسانه شوید بهتر است فکر خود را روی نرخ کلیک نسبت به رتبه (CTR) در کمپین خود متمرکز کنید.


منبع:  3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید

 

ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند ؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.