فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

کدام ابزار های رسمی سئو ارزش وقت گذاشتن دارند؟

این جا، در قلب سئو و دقیقا جایی که شما بارها برای یادگیری اصول اولیه و نکات حرفه‌ای آن وقت صرف کرده‌اید شرکت‌های زیادی وجود دارند که تمرکز خود را نه روی انجام امور سئو و بهینه‌سازی، بلکه در تولید بهترین ابزارهای سئو قرار داده‌اند و از این راه نیز درآمد خوبی کسب می‌کنند. از آن جایی که عمده کاربران وقت، حوصله یا تکنیک کافی را برای سئو ندارند از این ابزارها خیلی خوب استقبال می‌کنند و بنابراین درخت ابزار و ملزومات سئو و بهینه‌سازی وب که خیلی قبل‌ها در این عرصه  ریشه دوانده بود کم کم دارد به دوران بلوغ خود نزدیک می‌شود و ثمر می‌دهد.

دو دسته ابزار سئو در دنیا وجود دارد: رایگان و پولی. غیر از هزینه‌های احتمالی که برای استفاده از این ابزارها باید پرداخت وقت یا زمانی که برای انتخاب بهترین ابزار باید صرف شود بیش‌تر نگران‌کننده است و از طرفی هم نمی‌دانیم انتخاب ما در پایان درست بوده است یا نه.

مجموع این موارد باعث شد تا بهترین ابزار های رسمی سئو دنیا را تحلیل کرده و با معرفی آن‌ها به شما ببینیم دقیقا کدام یک ارزش وقت گذاشتن را دارند.

ابزار های رسمی سئو که ارزش وقت گذاشتن دارند

مهم‌ترین خصیصه ابزارهایی که می‌خوانید تولید بهترین نرخ بازگشت سرمایه یا ROI در مدت زمان کوتاه است.

ابزارهای رایگان سئو

کنسول جستجو گوگل

کنسول جستجو گوگل

کنسول جستجو گوگل

 

بینگ وبمستر تولز

بینگ وبمستر تولز

بینگ وبمستر تولز

ابزار کراول Screaming Frog

سرویس Google Analytics

Google AdWords Keyword Planner

ابزار Soovle

ابزار برنامه‌ریزی کلمات کلیدی Ubersuggest

Google Search Console همان گوگل وبمستر تولزی است که در ۱۵ می سال ۲۰۱۵ به کنسول جستجو گوگل تغییر نام داد. این کنسول بزرگ‌ترین و معتبرترین ابزار گوگل در دنیا می‌باشد.

Bing Webmaster در کنار گوگل ابزار مناسبی برای مدیران سایت است تا همزمان نقسه سایت، کلمات کلیدی، URL و robots.txt مثل گوگل بررسی شود؛ هر چند که عمق داده‌های این ابزار رسمی سئو و توصیه‌های آن به گوگل نمی‌رسد.

ابزارهای پولی سئو

ابزارهای غیر رایگان برای کسب وکارهای کوچک نه؛ اما برای کسب وکارهایی که رشد یافته‌اند و جایگاه واقعی خود را یافته‌اند توصیه می‌شود. البته به خوبی می‌دانیم که در ایران حتی وب سایت‌های بزرگ و موفق باز هم از کنسول گوگل و امثال آن استفاده می‌کنند و ابزارهای پولی با توجه به محدودیت‌های پرداختی که برای ما وجود دارد چندان متداول نیست.

ابزار Moz Analytics

ابزار Moz Analytics

ابزار Moz Analytics

ابزار بهینه‌سازی محتوا Searchmetrics

Searchmetrics

Searchmetrics

ابزار بررسی ساده لینک‌ها و لینک‌سازی Majestic

آنالیزگر فنی ترافیک سایت SEMrush

آنالیزگر لینک LinkResearchTools

 

ابزار کشف تحلیلی کلمات کلیدی Keyword Discovery

Keyword Discovery

Keyword Discovery

ابزار سنجش مقیاس لینک‌های سایت Pitchbox

قابلیت‌ها و آموزش گام به گام کار کردن با هر یک از این ابزارها را به زودی در فست سئو می‌خوانید.

حتما بخوانید :

از گوگل ادوردز (Google AdWords) چه می دانید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.