فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران توسط تیم فنی و تخصصی فست سئو با پشتیبانی بلند مدت انجام شد. مفتخریم  که اعلام کنیم قرارداد طولانی مدت با جناب آقای روزبه فلاحت خواه مدیریت نمایندگی بیمه ایران شعبه جردن در جهت سئو سایت ایشان امضاء کرده ایم تا بتوانیم به مرور زمان کلمات بیشتری را در صفحه اول گوگل قرار دهیم. در حال حاضر این سایت با کلمات : بیمه مسافرتی توریستی رتبه ۴۴ و بیمه ویزای تحصیلی و بیمه مسافرتی تجاری و بیمه مسافرتی اجباری سفارت و بیمه مسافرتی داخل کشور رتبه ۱ و بیمه مسئولیت رستوران رتبه ۲  و بسیاری از کلمات دیگر در صفحه اول گوگل قرار دارد و سعی بر این داریم تا علاوه بر بهتر کردن نتایج کلمات دیگری را نیز به رتبه های دلخواه برسانیم.

سئو سایت نمایندگی بیمه ایران

منبع: سئو سایت نمایندگی بیمه ایران


همان گونه که همه ما می دانیم، در دنیای امروز که اینترنت، پل ارتباطی بین تمام نقاط دنیا شده است، لذا چشم پوشی از آن در فعالیت ها و کسب و کارها، تقریبا غیر ممکن است. امروزه برگ برنده در دست کسانی است که بتوانند فعالیت ها و محصولات خود را به تمام دنیا معرفی کنند و این کار فقط از طریق اینترنت امکان پذیر است. راه اندازی یک سایت، با کیفیت و رتبه مناسب، سبب جذب کاربران زیادی به سمت شما می شود و در نتیجه شما در دنیای بیرون بیشتر شناخته می شود. هر فردی متناسب با نوع کسب و کار خود، می تواند یک سایت راه اندازی کند که مهمترین ان ها، سایت هایی است که افراد برای فروش محصولات خود راه اندازی می کنند.

زمانی که محصولی در سایتی معرفی می شود، کاربر کنجکاو می شود که بداند این محصول چیست، چه مزایا و معایبی دارد، کاربردهای آن چیست و چگونه می تواند از آن استفاده کند. مسلما اگر سایتی در کنار معرفی محصول به این سوالات نیز پاسخ دهد، کار کاربر را راحت نموده و از طرفی به نحوی اعتماد کاربر را نیز جلب کرده است. بنابراین صاحبان محصول باید در سایت خود، بخشی را به بازاریابی محتوا اختصاص دهند.


درباره بازاریابی محتوا چه می دانید


بازاریابی محتوا چیست

زمانی که شما محصولی را در سایت خود ارائه می کنید، مطلبی پیرامون جواب تمام سوالاتی که حس می کنید برای مشتریان پیش خواهد آمد را مطابق اصول تولید محتوا در سئو تنظیم نموده و در کنار معرفی محصول، لحاظ می کنید. هدف از این نوع تولید محتوا، معرفی بهتر محصول و جلب بیشتر مشتری برای خرید کالا است. زمانی که کاربر با این محصول روبرو می شود، به صورت رایگان می تواند از محتوای نوشته شده درباره محصول استفاده کند و سپس تصمیم بگیرد که آیا آن را خریداری نماید یا نه. توجه داشته باشید که مطالب باید کاملا به روز باشند و اطلاعات جدید در اختیار مشتری قرار دهند.  ادامه مطلب ...

سئو سایت wefixit

سئو سایت wefixit توسط تیم فنی و تخصصی شرکت فست سئو با کلمات مربوط به برندهای لوازم خانگی انجام  شد. در این سایت که یکی از زیرمجموعه های وب سایت اورژانس سرویس می باشد سعی کردیم تا کلمات مربوط به تعمیر لوازم خانگی برند ها را سئو کنیم. به عنوان مثال این وب سایت با کلمات : تعمیر ساید بای ساید یا تعمیر  ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین ظرفشویی و…. + برندهای کندی و ادمیرال و کنوود و…… در صفحه اول گوگل قرار گرفته و مرحله بعدی فعالیت ها مربوط به اخذ بهترین رتبه ها آغاز شده است و زمینه سازی سایت برای گرفتن رتبه با کلمات تعمیر یخچال و تعمیر ساید بای ساید و…. انجام شده است.

سئو سایت wefixit

منبع: سئو سایت wefixit

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس توسط شرکت تخصصی فست سئو در خرداد ماه سال ۱۳۹۶ با کلمات مربوط به نمایندگی برندهای لوازم خانگی. بعد از فعالیت های موفق بر روی سایت های microvawefix و wefixitt تصمیم گرفتیم تا برند اصلی شرکت اورژانس سرویس را با کلمات مربوط به نمایندگی برندهای مختلف در حوزه تعمیر لوازم خانگی سئو کنیم. امیدواریم در این زمینه نیز جواب  اعتماد کارفرمای خوبمان را بدهیم و سایتی فوق العاده و برازنده این شرکت را در صفحه اصلی گوگل به نمایش بگذاریم. برای این کار مدت زمان نسبتا طولانی را در نظر گرفتیم تا بتوانیم تمام نیازهای کاربران را پوشش دهیم و بهترین نتایج را به ارمغان بیاوریم.

آغاز سئو سایت اورژانس سرویس

منبع» آغاز سئو سایت اورژانس سرویس

3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید

حتما برای شما هم پیش آمده است مطلب یا داستانی را به دوستان یا دیگران بگویید و بعد از آن به شدت پشیمان و خجالت‌زده شوید؛ چون بعد از آن معلوم می‌شود همه تصورات و باور‌های شما اشتباه بوده است و فقط درگیر داستان‌های غیرحقیقی و افسانه شده‌اید!
درباره هر چه که فکرش را بکنید افسانه وجود دارد. سئو هم از این قضیه مستثنی نیست و دیدگاه‌های مختلفی وجود دارد که به مثابه واقعیت به مردم القا شده‌اند؛ اما افسانه‌ای بیش نیستند.
از میان تمام تفکرات جورواجوری که در باب سئو وجود دارد باور‌های اشتباهی که درباره رنکینگ سایت متداول شده است بیش‌تر هستند. در مطلبی که پیش روی شما قرار گرفته است ۳۳ افسانه‌‌‌ را درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید بررسی می‌کنیم.

3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها

افسانه‌هایی درباره رنکینگ که نباید باور کنید

اگر ترافیک سایت بیش‌تر شود، فروش و سود ما دو برابر می‌شود!
فرض کنید صاحب یک سایت بزرگ هستید و سئو آن را به تیم ما در فست سئو سپرده‌اید. تیم ما تمام مشکلات ساختار و لینک‌های  داخلی را که ممکن است از دلایل اصلی افت رتبه سایت شما باشد بررسی کرده و در عین حالل بهترین محتوا ممکن نیز تولید شده است. اما شما هنوز هم با وجود بهبود سایتتان به آن چه که می‌خواهید نرسیده‌اید؛ چون فراموش کرده‌اید ترافیک طبیعی با نرخ تبدیل سایت تفاوت دارد!
کافی است حساب کتاب مختصری داشته باشید تا ببینید درآمدزایی شما به اندازه کسانی که از سایت شما بازدید می‌کنند نیست. پس باید بپذیرید این باور اشتباه بوده است و شناخت بهترین محتوایی که بیش‌ترین بازگشت سرمایه را دارد مهم تر است!
برتری از رقبا در رنکینگ خیلی مهم است!
وقتی که مدیران وب سایت برای سئو سایت خود با متخصصان فست سئو تماس می‌گیرند اولین سوالی که می‌پرسند این است: وب سایت فلان در گوگل از ما جلوتر است؛ باید سعی کنیم از او سبقت بگیریم و برتر باشیم!
شاید خنده‌دارترین افسانه‌ای که درباره رنکینگ بین مردم رایج شده باشد همین است. در واقع امروز دیگر رنکینگ و رتبه‌بندی سایت‌ها مطرح نیست؛ ملاک موفقیت و برتری هر سایت میزان درآمدزایی او خواهد بود. از این رو باید به عنوان فردی مدرن و امروزی مسئله حجم کلمات کلیدی و جستجو برای یافتن بهترین کلیدواژه را به فراموشی بسپارید و باور کنید که برتری از رقبا و رتبه اول گوگل بودن در صورت بالا بودن درآمدزایی یک سایت چندان هم مهم نیست.

ابزار‌های تحقیق کلیدواژه کاملا دقیق عمل می‌کنند!
سوال بعدی کسانی که قصد سئو سایت خود را دارند میزان جستجو و محبوبیت کلمه کلیدی‌ای است که قصد داریم با استفاده از آن سایت را بهینه کنیم.
قابل باور نیست اما نتایج تحقیقات ما حول محبوبیت و حجم یک کلمه کلیدی خاص در گوگل و در سرویس‌های معروفی چون Moz، Keyword Planner و… تفاوت‌های آشکاری با هم داشته است. به جای این که درگیر این افسانه شوید بهتر است فکر خود را روی نرخ کلیک نسبت به رتبه (CTR) در کمپین خود متمرکز کنید.


منبع:  3 افسانه‌ درباره رنکینگ سایت‌ها که هرگز نباید باور کنید

 

ارتباط در مقابل اعتبار : کدام لینک‌ها از ارزش بیش‌تری در سئو برخوردارند ؟