فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

بازاریابی اینترنتی

بازاریابی اینترنتی فست سئو؛ اعجازی برای رونق کسب و کار

استفاده از کسب و کار آنلاین، فروش و تبلیغات به صورت اینترنتی فراگیر شده است و می‌توان گفت که اینترنت و زیرمجموعه‌ی آن بر قلمرو زندگی بشر تسلط یافته اند. همگام با نفوذ اینترنت به زندگی مردم و استفاده‌ لحظه ای آن ها برای برطرف کردن هر نوع نیاز با استفاده از اینترنت لزوم استفاده از خدمات اینترنتی و آنلاین برای رونق کسب و کار و تبلیغات بیش از پیش احساس می‌شود.
از این رو بازاریابی به عنوان یکی از رکن های اصلی کسب و کار و فعالیت اجتماعی وارد عرصه ی اینترنت شده است و یک شاخه ی وسیع به نام بازاریابی اینترنتی یا Internet marketing را به وجود آورده است.

بازاریابی اینترنتی


ده ها میلیارد دلار به صورت سالانه صرف هزینه های بازاریابی اینترنتی می‌شود و این سرمایه گذاری عظیم سبب شده است که بازار این شیوه از تبلیغات گسترده تر و به تدریج به یک صنعت تبدیل شود.  ادامه مطلب ...

بازاریابی شبکه های اجتماعی

با بازاریابی شبکه های اجتماعی فست سئو اهرم قدرت را به دست گیرید!

بیش از 89 درصد از جست وجوی روزانه ی گوگل را کاربران موبایل به خود اختصاص داده اند که به صورت میانگین بین 30 تا 45 دقیقه از 24 ساعت را صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی می کنند. اگر از کاربران دائمی شبکه های اجتماعی باشید مطمئنا با تبلیغات زیادی که برای کسب و کار های مختلف در پیج های پرطرفدار انجام می شود رو به رو شده اید.

با توجه به رشد روز افزون کاربران شبکه های اجتماعی مختلف بحث کسب وکار مجازی و ترویج مطالب با استفاده از شبکه های اجتماعی مطرح شده است. مبحثی گسترده تحت عنوان بازاریابی شبکه های اجتماعییا SSM که 84 درصد از بازار جهانی را با شیوه های موثر تبلیغات و بازاریابی تحت تاثیر خود قرار داده است.
فست سئو با ارائه خدمات بازاریابی شبکه های اجتماعی مسیر درآمدزایی شما را هموار کرده و کسب و کار شما را تبدیل به برندی معتبر از طریق فعالیت مستمر در شبکه های اجتماعی می کند.
بازاریابی شبکه های اجتماعی

مفهوم و تاریخچه بازاریابی شبکه های اجتماعی 

ادامه مطلب ...

پیشتاز در گوگل با تولید محتوا توسط فست سئو

رقابت وب سایت های کوچک و بزرگ ، ارزش گذاری برند ها و دیده شدن در موتور جست وجوی گوگل به واسطه ی به روزرسانی وب سایت ها صورت می گیرد. برند شما در وب سایت شما خلاصه می شود و وب سایت شما همان محتوایی است که در آن قرار گرفته است. نگاه گوگل نیز به شما مبتنی بر همین محتوا می باشد.
تولید محتوا ضروری ترین رکن در سئو وب سایت ها می باشد که اخیرا گوگل توجه زیادی نسبت به این رکن اساسی نشان داده است. اول شدن در گوگل و بالا آمدن وب سایت ها تا حد زیادی مربوط به تولید محتوامی شود و تولید محتوا تنها زمانی موثر واقع می شود که مطابق با اصول و استراتژی های گوگل باشد.
تخصص فست سئو و لازمه سئو، تولید محتوای الکترونیک می باشد. پیشنهاد می کنیم ابتدا با مفهوم اهمیت و روند صحیح تولید محتوا آشنا شوید و سپس بدون درنگ برای تولید محتوای کاملا اختصاص و بهینه توسط فست سئو اقدام کنید.

هرچند که ایده های تولید محتوا بسیار هستند و همواره برای تولید محتوای بهینه ظرفیت های کافی وجود دارد اما چالش هایی برای تولید محتوا وجود دارد که سبب تمایز وب سایت ها شده است:

• هزینه و زمان بالا : تولید محتوای بهینه باید مداوم باشد و نیاز به دوره ی زمانی خاصی دارد تا جواب دهد. دقیقا مشابه با امر سئو که تدریجی است و به نظم و صبر نیاز دارد. در عین حال برای تامین هزینه های تولید محتواملزم به سرمایه گذاری و تخصیص منابع مالی جداگانه هستید.  ادامه مطلب ...

سئو سایت نوتریکا

سئو سایت نوتریکا با کلمه طراحی سایت اختصاصی در رتبه سوم در صفحه اول گوگل قرار گرفت. فست سئو، سایت شرکت نوتریکا را به صورت کلی و ساختاری بهینه سازی کرد و علاوه بر کلمه طراحی سایت اختصاصی در رتبه سوم با تمام کلمات مربوط به طراحی سایت در صفحات یک تا سه گوگل قرار داد. هدف این بود که این پروژه با کلمه طراحی سایت نیز در صفحه اول گوگل قرار گیرد اما بنا به دلایل شخصی، مدیران شرکت نوتریکا تصمیم گرفتند تا این کار ادامه پیدا نکند و سئو سایت در همین مرحله به اتمام برسد. فست سئو برای آقای مهندس رشیدی عزیز و تیم نوتریکا آرزوی موفقیت دارد.

منبع: سئو سایت نوتریکا


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

استراتژی های طراحی سایت سئو

اگر فست سئو را برای طراحی سایت سئو خود انتخاب می کنید بد نیست با مهم ترین فاکتور هایی که برایطراحی سایت شما در نظر گرفته می شود و قطعا صفر تا صد طراحی سایت شما را از پایه تضمین می کند را بشناسید:
نویگیشن یا راهبری سایت
نویگیشن یا لندینگ پیج هر سایت اهمیت زیادی در طراحی سایت سئو دارد. شاید طراحی پر زرق و برق وب سایت برای یک کاربر کافی باشد تا وب سایت شما را برای جست وجو انتخاب کند؛ اما اگر نتواند به مطلب هدف خود دسترسی پیدا کند وب سایت شما را ترک خواهد کرد. بیش از این لنیدنگ پیچ یا نویگیشن برای کاربر مهم باشد برای موتور جست وجو اهمیت دارد؛ چرا که به موتور های جست وجو کمک می کند تا محتوا به خوبی جست وجو شود.

ثبات
طراحی وب سایت سئو باید تصویری از برند شما را منعکس کند. ثبات را با تولید محتوا ی مناسب در سایت می توان ایجاد کرد. اصولا به همین دلیل است که هوش مصنوعی کنترل کیفیت محتوای گوگل به عنوان یکی از ابزارهای رنکینگ وب سایت ها محتوا را کنترل می کند.
تصاویر
تصاویر بخش دیگری در طراحی وب سایت سئو است. تصاویر اهمیت زیادی برای سئو سایت دارند. سرعت بارگذاری وب سایت را همین تصاویر و البته سایر محتوای چند رسانه ای تعیین می کنند. مرتبط بودن عکس ها در کنار سایز و البته فرمت آن ها نیز برای گوگل و در بحث سئو مهمی است. اگر طراحی سایت خود را به متخصصین سئو در فست سئو که آگاهی کافی از اصول طراحی سایت دارند بسپارید می توانید از بهینه بودن عکس های سایت اطمینان داشته باشید.
شبکه های اجتماعی
شبکه های اجتماعی همچنان پیشتاز جذب مخاطب در میان سایر ابزارهای سرگرمی هستند و به همین دلیل است که لازم است هر وب سایت به بهینه سازی وبازاریابی شبکه های اجتماعی توجه کند. در طراحی وب سایت سئو به شبکه های اجتماعی ، آیکن ها و دکمه های به اشتراک گذاری محتوا دقت می شود.


منبع: استراتژی های طراحی سایت سئو



خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت