فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

آغاز سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع

سئوسایت ترجمه سریع

سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع در تاریخ ۳۰-۸-۹۴ توسط تیم تخصصی فست سئو آغاز شد. در این پروژه که موضوعی بسیار رقابتی دارد تصمیم گرفته ایم تا سایت را با کلمات کلیدی ترجمه سریع، ترجمه مقاله،ترجمه متون و ترجمه موسسات و ترجمه نشریات و کلمات مرتبط دیگری به صفحه اول گوگل برسانیم. خوشحال هستیم که یکی دیگر از موضوعات بسیار سخت و پیچیده را در دست فعالیت داریم و قصد داریم قدم مثبتی در کسب و کار ترجمه برداریم. شایان ذکر می باشد که این سایت یک سایت تازه تاسیس می باشد و در حال حاضر ما نیازمند گذراندن مدت زمانی جهت اعتماد سازی موتورهای جستجو هستیم و در مرحله بعد سئو سایت ایتدا با کلمات کلیدی کم رقابت تر آغاز می شود و امید داریم تا سایت را بتوانیم در انتها با کلمه ترجمهنیز وارد صفحه اول گوگل کنیم.


منبع : آغاز سئو و بهینه سازی سایت ترجمه سریع

بهینه سازی عناصر صفحه متنی

بهینه سازی عناصر صفحه متنی

‫هدف اصلی موتورهای جستجو راهنمایی افراد‬ به محتوای مرتبط به کلیدواژه‬ یا عبارت مشخصی که به دنبالش بوده اند میباشد.‬ 

ادامه مطلب ...

آغاز سئو و بهینه سازی سایت نوتریکا

سئو و بهینه سازی سایت نوتریکا

آغاز سئو و بهینه سازی سایت نوتریکا در آبان سال ۹۴ توسط فست سئو. بدون شک یکی از دشوارترین و رقابتی ترین موضوعات در ایران موضوع طراحی سایت می باشد و دوستانی که در زمینه سئو سایت و بهینه سازی سایت فعالیت دارند دقیقا می دانند که این موضوع به چه میزان سخت می باشد. این بار ما این پروژه را برای شرکت طراحی سایت نوتریکا قصد داریم به سر انجام برسانیم و امید داریم به دلیل اینکه تیم نوتریکا بسیار در زمینه وب قوی می باشند با همکاری دو جانبه بتوانیم هر چه سریعتر این پروژه را به اتمام برسانیم. در این سایت تیم فست سئو موظف می باشد که سایت نوتریکا را با کلمات طراحی سایت، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت اختصاصی و دیگر کلمات مرتبط با موضوع طراحی سایت در صفحه اول گوگل قرار دهد، اما این پایان کار نیست و از این به بعد قرار بر این می باشد که فست سئو در زمینه سئو به همراه تیم تخصصی نوتریکا فعالیت مداومی داشته باشد. امیدواریم که بتوانیم قدم کوچکی در عرصه وب در ایران بر داریم.

منبع : آغاز سئو و بهینه سازی سایت نوتریکا

کار با نرم افزار لینک بیلدینگ

نرم افزار لینک بیلدینگ

‫اگر در سئو و بهینه سازی سایت در مورد ساخت لینک جدی‬ هستید، باید از نرم افزار لینک بیلدینگ‬ استفاده نمایید البته منظورم نرم افزارهای ساخت لینک تبادلی نیست‬. 

ادامه مطلب ...

چگونه وسایل پوشیدنی وب‌سایت‌های سنتی را تغییر می دهند

اپلیکیشن ها

تقریباً دو دهه است که بازاریابان دیجیتال و کسب و کار آنلاین به برخی از مفروضات اساسی در مورد اینترنت و تجربه کار آنلاین متکی بوده‌اند. طراحی، تجربه کاربر، محتوا و استراتژی‌های ارتقاء سایت در موتور جستجو (سئو) که همگی وابسته به این فرضیاتند، در مسیری درست قرار دارند. 

ادامه مطلب ...