فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

ویژگی های بازاریابی اینترنتی

یک بازاریابی اینترنتی موفق، باید ویژگی هایی را دارا باشد تا در دنیای رقابت امروز بتواند فروش پر سودی را داشته باشد. ویژگی های بازاریابی اینترنتی به شرح زیر است:
– بررسی بازار
مهمترین ویژگی بازاریابی، بررسی بازار است. قبل از شروع به بازاریابی یا حتی تولید محصول جدید، یک بازاریاب باید بداند که مردم به چه کالاهایی علاقه دارند و چه کالاهایی مورد نیاز مردم است. او می تواند با جستجو در اینترنت بفهمد که چه کالاهایی و با چه ویژگی هایی مورد توجه و خرید مردم است تا بتواند محصولی مانند آن و یا مکمل آن تولید و برای فروش آن تلاش کند.

  ادامه مطلب ...

آغاز سئو سایت آچیلان صنعت

سئو سایت آچیلان صنعت با قراردادی یک ساله توسط تیم تخصصی ما آغاز شد. فست سئو افتخار این را دارد تا اعلام کند که با یک برند بزرگ دیگر شروع به فعالیت کرده است و تصمیم دارد تا سئو سایت این شرکت بزرگ را به صورت اختصاصی انجام دهد. تصمیم گرفتیم تا با بیشترین کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت این سایت را در این مدت زمان در صفحه اول گوگل قرار دهیم. اما به دلیل اینکه این سایت مدتی است که فعالیت ندارد نیاز دیدیم تا از ابتدا سایت را طراحی کرده و سپس شروع به سئو سایت نماییم.

منبع: آغاز سئو سایت آچیلان صنعت

آغاز سئو سایت ثبت مدیران

سئو سایت ثبت مدیران بر پایه کلماتی مانند ثبت شرکت و ثبت برند توسط تیم فنی فست سئو آغاز شد. همان طور که می دانید موضوع ثب شرکت یکی از سخت ترین موضوعات در زمینه سئو و بهینه سازی سایتمی باشد. ما تصمیم گرفتیم در ابتدای کار قالب این سایت را به صورت کامل تعویض کرده و قالب را از ابتدا به صورت اختصاصی طراحی کنیم و سپس سراغ بهینه سازی سایت برویم. هدف ما قرار دادن این سایت درنمونه کارهای سئو سایت مان در بهترین زمان ممکن می باشد.

منبع: آغاز سئو سایت ثبت مدیران

تکمیل خدمات صفر تا صد بهینه سازی سایت

تضمین بالاترین بازدهی
• انجام کامل پروژه تا حصول نتیجه
• رعایت امانت و حفظ اموال و مدارکی که کارفرما در اختیار طراح قرار می دهد.
• پشتیبانی طولانی مدت
پس از ایجاد یک استراکچر ایده آل و یک وبسایت بهینه، با آمدن سایت توسط کلمات کلیدی سئو شده، جهت تکمیل خدمات سئو، نحوه تولید محتوا، مقالات و سئو سایت به تیم کارفرما توسط فست سئو آموزش داده خواهد شد تا بتوانند در زمان های بعدی و برای همیشه سئو سایت خود را بخوبی انجام دهند.
پس از پایان کار سئو، فست سئو همچنان آماده پاسخگویی سوالات و مشکلات کارفرمایان و مدیران وبسایت ها خواهد بود.

اصول صفر تا صد بهینه سازی سایت

سئو اصولی دارد که صفر تا صد سئو سایت باید بدرستی انجام شود، در غیر اینصورت نتیجه عکس خواهد داد. اما در صورت انجام یک سئو اصولی، خواهید دید که گوگل همچنان با گذشت زمان امتیاز بیشتری به وبسایت شما می دهد.
در اینجا اصول صفر تا صد سئو سایت و بهینه سازی سایت را برایتان شرح می دهیم.
• سئو کلاه سفید یا White Hat Seo
اولین و آخرین اصول سئو همان سئو کلاه سفید یا White Hat Seo می باشد. سئو کلاه سفید، سئو اصولی و اخلاقی در دنیا می باشد که در آن مطابق با قوانین و استراتژی های گوگل عمل می شود.
هشدار : برخی از وبسایت هایی که نیاز مداوم برای آپ دیت شدن دارند و یا پراکندگی موضوعی آنها مانند سایت های خبری یا دانلود نرم افزار بالا می باشد، حدود 1 سال و یا بیشتر زمان می برد تا بتوانند رتبه خوبی در نتایج موتور های جستجوگر پیدا کند.
در صورتی که شرکت خدمات سئو، ادعای سئو چنین سایت هایی را داشته باشد، از سئوی کلاه سیاه یا Black Hat Seo استفاده می کند که از نظر گوگل غیر قانونی بوده و نه تنها نتیجه ای نخواهد داشت بلکه ممکن از از نتایج جستجو بکلی حذف گردد.