فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

استفاده از سایت keyworddiscovery

استفاده از سایت keyworddiscovery

keyworddiscovery سایتی‬ است که در آن‬ صدها یا هزارن کلیدواژه را پیدا می توان پیدا کرد.‬ ما  نیاز داریم تا تمام ترکیب ها را بررسی کنیم و‬ تمام داده هایی ممکن از ترکیب های‬ واژه ها و عبارتهای مورد استفاده مردم را بدست بیاوریم‬.. وقتی که من از keyworddiscovery‬ استفاده میکنم ابتدا عبارت مورد جستجو را وارد میکنم چون می خواهم بررسی گسترده ای از‬ عبارتهایی که مردم استفاده می کنند داشته باشم‬.

من همیشه می خواهم نمای بزرگتری از نتیجه ها داشته باشم‬. حال وقتی که عبارتهای مشخص تری را جستجو می کنید‬‬ keyworddiscovery به شما‬ ابزارهایی همچون‬ تلفظ، تطابق عبارت، جمع، مفرد و‬ رقبا را در اختیارتان قرار می دهد.‬ شما می توانید تمامی این امکانات را بررسی کنید.‬ اگر قصد دارید تعداد‬ واژه های موجود را پیدا کنید،‬ باید به پایگاه داده ‬‬ Global Premium بروید و به بخش Historical Global‬ وارد شوید.  ادامه مطلب ...

فقط ۲ قدم تا سئو همدلانه با گوگل باقی مانده است!

همان طور که گفتیم سئو باید به مذاق گوگل خوش آید و رضایت کافی را از عملکرد شما  داشته باشد. جوری که شما با سلایق وگوگل که طی الگوریتم‌ها اعلام می‌شود هم صدا شوید. تعبیری از سئو که ما در فست سئو آن را سئو همدلانه می‌خوانیم. بهینه سازی وب که کاملا با خواسته‌های گوگل منطبق است.
آشنایی با گوگل و تغییر و تحولاتی که در استراتژی‌های اعلام شده توسط آن صورت گرفته است شما را زودتر به این همدلی می‌رساند. هر چند که این فرآیند پیچیده است و اگرنه باید اغلب وب سایت‌ها در صفحه اول گوگل جای داشتند.  برای پاسخ به تمام چرا و چگونه‌های ذهنتان پیرامون انجام سئو همدلانه و به طور کلی بهینه سازی سایت به نحوی که کاملا با استاندارد‌های گوگل هماهنگ باشد این دو قدم را طی  کنید.

سئو همدلانه و دیده شدن توسط گوگل 

ادامه مطلب ...

هم صدا و یک دل با گوگل به وسیله سئو

صفحات اینترنتی همیشه ثابت و یک شکل باقی نمی‌مانند. گاهی این تغییر و تحولات تبدیل به دشمن خونی ما می‌شوند و ما را از فضا وب و تصمیمی که برای سئو و بهینه سازی سایت خود گرفته ایم بیزار می‌کنند! اما از قدیم گفته اند دوستانتان را نزدیک و دشمنانتان را نزدیک تر به خود نگه دارید! شاید بتوان از این اصطلاح کاربردی برای تعریف چارچوب متفاوتی از سئو استفاده کرد.
سئو را بدون این که درگیر کلمات شویم تعریف کنیم؛ سئو همان نزدیکی به دشمن ما گوگل  است که وضعیت خوبی در آن نداریم؛ اما خب به لطف خدمات گوگل قرارر است با گوگل به صلح برسیم. لازمه این صلح یکدلی و هم صدایی با گوگل است که با استفاده از سئو محقق می‌شود.
اگر امروزه اغلب افراد برای کسب نتایج سریع تر سئو کلاه سیاه را ترجیح می‌دهند به دلیل عدم همدلی مدیر سئو کلاه سیاه و گوگل است. گوگل سرسخت است و مدیر سئو هنوز هم نتوانسته است با او به توافق برسد. اما نگران نباشید؛ در بحث سئو کلاه سفید که توسط فست  سئو انجام می‌شود همه چیز تحت کنترل است و قرار استت  روابط وب مستران و گوگل ترمیم شود!

حتما بخوانید :   علم سئو سایت 
ادامه مطلب ...

معرفی شبکه اجتماعی لینکدین

شبکه های اجتماعی بخشی از تازه های تکنولوژی در عصر کنونی می باشد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، ماهیت و هدف هریک از این شبکه ها متفاوت است و خط مشی و کاربرد متفاوتی با یکدیگر دارند، در این میان سایت لینکدین به جهت دنبال نمودن  اهداف علمی تخصصی و کسب و کار بسیار مورد توجهه متخصصین و کارفرمایان قرار گرفته؛ در ادامه به معرفی شبکه اجتماعی لینکدین می پردازیم.

لینکدین چیست 

ادامه مطلب ...

استفاده از سئو در کسب و کار ؛ معجزه یا تصادف؟

هزینه‌های زیادی را برای سئو صرف می‌کنید، خیلی از اوقات کاری خود را برای بهینه سازی  وب سایتتان اختصاص دادید و بعد از چند ماه می‌خواهید نتیجه زحمات خود را مشاهده کنید. سری به وب سایت الکسا می‌زنید؛ چیز‌هایی می‌بینید که اصلا انتظارش را نداشته اید. نه تنها رتبه سایتتان بهبودی نداشته است بلکه وضعیت از قبل هم بدتر شده است! خیلی تعجب نکنید؛ این موارد در سئو زیاد پیش می‌آید! علی الخصوص کسانی که سئو را به صورت حرفه ای انجام نمی‌دهند و تصور می‌کنند می‌توانند با تکیه بر یافته‌های مختصر خود سایتشان را نجات دهند!


  ادامه مطلب ...