فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

۳ حقیقت جالب سئو که هر کسب وکاری باید بداند

شاید باور نکنید اما حدود ۱۰ سال قبل سئو ابزاری ساده و متداول میان بازاریابان و برای افزایش تبادل و هدایت ترافیک به سمت وب سایت ها بود و چندان در میان کاربران اینترنتی شناخته شده نبود؛ اما از همان زمان تا کنون با توجه بیشتر گوگل به این مسئله سئو نیز مانند اصول دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی برای دیده شدن وب سایت ها اهمیت یافت. اگرچه عوامل مختلفی در شکل گیری سئو در طول زمان نقش داشتند اما مهم ترین هدف برای انجام سئو بهبود تجربه کاربری است که قرار است برای اهدافش به وب سایت شما سر بزند.
زبان ارتباط میان کاربر و شما تنها کلمات نیستند؛ شما به واسطه عمل خود در سایت عکس العمل خوب یا بد را مشاهده خواهید کرد. برای برقراری این ارتباط لازم است از قالب اصول و قوانین خارج شوید و با کاربر همدل شوید. ۳ حقیقت جالب سئو که در ادامه می‌خواهید این همدلی را خیلی راحت به ارمغان می‌آورد.

آشنایی با ۳ حقیقت جالب سئو 

ادامه مطلب ...

نکات قبل و بعد از فروش و خرید سایت

نکات قبل و بعد از فروش و خرید سایت به شرح زیر می باشد. البته دقت نمایید که به موارد مربوط به سئو و بهینه سازی سایت هنگام خرید توجه نمایید.
۱ –  انتخاب یک نماینده (شخص ثالث) و ایجاد قرارداد به امضاء رسیده توسط طرفین که از منافع هر دو طرف محافظت کند.
۲ –  درصورتی که دامین متعلق به بیش از یک نفر یا شرکت ها می باشد، بایستی قرارداد به امضای تمامی صاحبان سایت برسد.
۳ –  تا زمانی که دامین به نامتان ثبت نشده، پسورد هاست، کنترل پنل و اف تی پی به دستتان نرسد، معامله را پایان ندهید. این مورد را می توانید در سایت Whois مشاهده فرمایید.

موارد فروش و خرید سایت

۱ –  استفاده از سند رسمی توسط شخص ثالث
یکی از ساده ترین و سریع ترین روش جهت حمایت از فروشنده و خریدار. بررسی سایت توسط خریدار و دریافت فرم ضمانت پرداخت توسط فروشنده.
۲ –  تکالیف خود را انجام دهید.
جزئیات توافق نامه توسط خریدار و فروشنده بررسی شود. ارائه و دریافت آمار دقیق از جزئیات و گزارشات آنالیتیکز بخصوص در مورد ترافیک وب سایت و بازدهی سرمایه.
۳ –  خرید و فروش وب سایت نه یک شرکت
هنگام خرید یا فروش، مورد معامله یک وب سایت است. فروشنده بایستی دارایی های وب سایت را فهرست کند. حصول اطمینان از عدم تغییر برخی موارد سایت پس از تغییر مالکیت توسط خریدار.
۴ –  شبکه های اجتماعی شامل قیمت گذاری نمی شوند.
قانونا، نمی توان صفحات فیس بوک یا توییتر را به فروش رساند. در صورت انتقال مالکیت، تمام شبکه های اجتماعی بایستی بصورت رایگان در قرارداد دامنه انتقال یابند.

نکات پس از خرید سایت

• پس از توافق بر قیمت سایت، بایستی به دنبال جزئیات فنی در هنگام انتقال مالکیت باشید. از جمله انتقال نام دامنه و جزئیات ثبت نام، نام کسب و کار، اطلاعات الحاقی، مالکیت میزبانی و هر نرم افزار شخص ثالث و تعهدات پرداخت و اشتراکات.
• ایجاد قرارداد که تمامی قسمت ها با ذکر تاریخ به امضاء برسند. ایجاد بند توقف مالکیت قبلی. دریافت لیست ایمیل بهمراه بک آپ.
• ایجاد خلاصه ای پیرامون نحوه پشتیبانی که بمعنای در دسترس بودن مالک قبلی در جهت پاسخگویی به سوالات پس از فروش می باشد که امر موجب کاهش استرس می شود.


منبع: نکات قبل و بعد از فروش و خرید سایت


خدمات سئو  

سئو سایت 

 سئو 

 بهینه سازی سایت 

برچسب های سئو و بهینه سازی سایت

دیجیتال مارکتینگ به سبک فست سئو

فست سئو با متد مدرن دیجیتال مارکتینگ این شیوه از بازاریابی را در ۵ مرحله انجام می دهد:
۱ –  سئو
فست سئو در اولین گام با توجه به کیفیت تولید محتوا در بهینه سازی سایت رنک سایت را در SERR ارتقا می دهد. بد نیست بدانید سئو مهم ترین عامل در دیجیتال مارکتینگ است و نقش مخفی آن همواره قابل توجه بوده است. فرآیندی که با تیم با تجربه ی فست سئو به بهترین شکل انجام می پذیرد.
۲ –  فعالیت در شبکه های اجتماعی
بازاریابی شبکه های اجتماعی در شبکه های محبوبی نظیر توییتر، گوگل پلاس، پینترست و یوتیوب جزء جداناشدنی دیجیتال مارکتینگ است.
۳ –  انتشار محتوا به صورت گسترده
انتشار محتوا بخش مشترک بازاریابی مدرن دیجیتالی و سنتی است؛ با این تفاوت که در بازاریابی دیجیتالی مخاطبان شما چندین برابر هستند و فعالیت شما به صورت نامحدود است. در این میان ایده های تولید محتوا که ناب و متفاوت باشند مهم ترین نقش را در دیده شدن مطالب منتشر شده ایفا می کنند.


۴ –  تبلیغات دیجیتال  ادامه مطلب ...

لینک گذاری تقابلی

در این آموزش میخواهیم به لینک گذاری تقابلی‬ ( reciprocal linking ) بپردازیم‬ چون این یک تکنیک مهم لینک‬ گزاری برای سئو در گذشته است و‬ بسیاری از افراد از آن استفاده‬ می کردند و به نظرشان این همان لینک گذاری صحیح بود. لینک گذاری تقابلی چیست؟ همانطور‬ که از نامش می توانید حدس بزنید این‫ لینک گذاری به صورت متقابل می باشد. ‬شما در سایت من لینک می گذارید‬ و من در سایت شما.‬ این عمل گاها با عنوان‬ تبادل لینک نیز خوانده میشود.‬ مطمئنم صفحات این نوع لینک را دیده اید‬. شما همچنان لینکهایی می بینید که‬ فقط با نام لینک، لینکهای مفیدی یا منبع ‬ و یا اینکه لینک همکار یا دوست نام دارد.‬ با کلیک بر آن لینکها با‬ صفحات بسیاری از لینکهای وبسایتهای دیگر مواجه می شوید.‬

  ادامه مطلب ...

استفاده از کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد

‫وقتی که به برنامه ریزی کلمات کلیدی‬ می پردازیم ، یک پرسش همیشه مطرح میشود‬ که چگونه باید بین استفاده حالت‬ جمع و مفرد کلمات کلیدی تصمیم گیری کرد.‬ به عنوان مثال باید از مسافرت استفاده کنیم یا مسافرتها؟‬ تور دوچرخه سواری یا تورهای دوچرخه سواری ؟‬ هرچه که بیشتر آن را بررسی‬ کنید این مسئله پیچیده تر می شود‬. اولین علت این است که‬ به نظر می آید مردم بیشتر‬‬‬ ‫میل دارند که به صورت جمع جستجو کنند،‬ البته وقتی که به واژه هایی میرسیم که‬ شرکت های پیشنهادهای کلیکی می دهند بیشتر نسخه‬ های مفرد آن را جستجو میکنند.


برنامه ریزی استفاده از کلمات کلیدی به صورت جمع و مفرد 

ادامه مطلب ...