آموزش تگ کلمات کلیدی آموزش کوتاهی است چون تگ متا کلیدواژه ها اهمیت چندانی ندارد. این ممکن است شما را متعجب کرده باشد، چون اکثر افراد فکر میکنند که سئو اساسش تگ متا کلیدواژه ها میباشد و اگر کلیدواژه های جادویی را انتخاب کنید و در تگ متا کلیدواژه ها قرار دهید به هدفتان میرسید. برخلاف این باور اشتباه، تگ کلمات کلیدی در این دهه هیچ اهمیتی ندارد. در اوایل دوران اینترنت تگهای متا کلیدواژه ها برای تهیه ی کلیدواژه هایی که محتوای صفحه را توضیح میدهند به کار میرفت تا صفحه بتواند مانند کتابی در کتابخانه ایندکس شود. این پیش از دورانی بود که دارندگان وب سایت برای پیشی گرفتن از رقبا چندین کلیدواژه را را در تگها میگذاشتند بدون توجه به ارتباط یا عدم ارتباط آنها. به همین علت موتورهای جستجو آنها را سالها پیش کنار گذاشتند.
امروزه تگ کلمات کلیدی بی اهمیت هستند. گوگل اظهار داشته است که کاملا آنها را نادیده میگیرد. یاهو ادعا میکرد که از آن استفاده میکند در صورتی که بعدها گفتند که از آن استفاده نمیکنند و سپس گفتند که از آن استفاده میکنند ولی ارزش کمی برایشان دارد. یاهو دیگر ایندکس جستجویی ندارد و نتایج جستجو یاهو از بینگ بدست می آید. اینطورکه پیداست بینگ از تگ متا کلیدواژه ای استفاده نمیکند. در واقع سوال اصلی این است که “چه کسی از تگ متا استفاده میکند” این سوال همیشه در جامعهسئو مطرح میشود ولی این بیشتر به تجربه شخصی شما بستگی دارد چون بسیاری از افراد بر این باورند حتی اگر موتور جستجو تگی را ایندکس کند ارزش کمی برای رنکینگ دارد. توصیه من این است که از تگ متا کلیدواژه ای استفاده کنید ولی زمان زیادی را صرف آن نکنید. چند کلیدواژه ی مرتبط در آن قرار دهید با ویرگول آنها را جدا کنید. سعی کنید کلیدواژه ها در بدنه متن نیز وجود داشته باشد. زیاده روی نکنید. کمتر از ۱۵ کاراکتر استفاده کنید در صورت تمایل تایپ اشتباه واژه ها را نیز در آن قرار دهید و سپس سریعا به موضوعات مهمتر بپردازید.
منبع : تگ کلمات کلیدی