وقتی که تبلیغاتهای خود را در گوگل ادوردز قرار میدهید درک درست تحقیق کلمات کلیدی از اهمیت بالایی برخوردار است. کار به این صورت است که گوگل ادوردز باید نهایت جزئیات ممکن را در اختیار داشته باشد. هر چه کلیدواژه ها بیشتر باشد و بیشتر تلاش کنید تا بر کمپینی تمرکز نمایید تلاشتان برای تمرکز بر ناحیه ای تنگتر، منحرف میشود. زمانی که بخواهید از هدف کوچکی برای رسیدن به گروه کوچکی از مردم استفاده نمایید، قابلیت شما برای مدیریت کمپین و مدیریت بودجه خیلی موثر است. یک مثال از این مبحث در هنگام ساخت گروه های تبلیغاتی است.
به عنوان مثال دو کلمه شمال و ایران را در نظر بگیرید. تفاوت کلمات کلیدی بسیار زیاد می باشد. دلیل اصلی این است که ما دو ردیف از ایده ها و کلیدواژه ها را دیده ایم که در خطوط مختلفی قرار دارند و این نیاز به مقدار بودجه متفاوتی دارد و مدیریت آنها به صورت مجزا آسان تر است و ما میخواهیم گروه تبلیغاتی برای شمال ایران بسازیم. سرتیتر ما تعدادی کاراکتر دارد که تمرکز کار ما را توضیح میدهد و من میخواهم از مسافرت به شمال ایران استفاده کنم. در خط توضیح میخواهیم مزایا و پیشنهادی قرار دهیم. شما سرتیتری میبینید و اولین خط توضیح، روشهایی برای قرار دادن کلیدواژه های اصلی در تبلیغات است که توجه جستجو گر را جلب میکند. خط توضیح بعدی راه خوبی برای گسترش پیشنهاد یا تخفیف یا چیزی برای جدا کردن محصول از رقابت است، بنابراین من بر تورهای سه روزه تمرکز میکنم. تفاوتی که بین نمایش آدرس و آدرس مقصد وجود دارد این است که، اگر به وب سایت بریم و به صفحه ای که داریم نگاه کنیم آدرسی از صفحه میبینیم و آن را کپی میکنیم و آن را در آدرس مقصد قرار میدهیم. این صفحه ای است که میخواهیم به آن برویم ولی با آدرس نمایش من آدرس کل صفحه را در اینجا نمیگزاریم. من از دامین پایه استفاده میکنیم و عبارت آن را تغییر میدهم به این صورت وقتی که جستجوگر تبلیغات را میبیند که آنها به صفحه تبلیغات میروند و آدرس مقصد برایشان ظاهر نمیشود. در قرار دادن تبلیغاتها باید تمرکز خود را بر جزئیات بگذارید تلاش نکنید و هر تعداد که میتوانید تبلیغات بسازید. تبلیغاتهای موثر ایده ها و محصولات شما را مجزا میسازند که در کلیدواژه ها دیده اید و وقتی بخواهید به بخش کوچکی از سایت بپردازید مدیریت و ارتقای کمپین آسان تر میشود.
منبع : تبلیغ تاثیر گذار در گوگل