ما زمان بسیار زیادی را بر روی کلیدواژه ها گذاشتیم و با آن میتوانیم پنجره ای به ذهن جستجو گر داشته باشیم. ما به اهمیت پیاده سازی آنها در وب سایت پرداختیم و با آنها میتوانیم کمپین بازاریابی را تنظیم نماییم و همینطور که متوجه شدید چیزهای زیادی برای تحقیق کلمات کلیدی باید در نظر بگیرید. امیدوارم این آموزش توانسته باشد در این راه به شما کمک کند و شما توانسته باشید راه هایی برای یک پارچه سازی آموخته های خود در جنبه های مختلف کسب و کار داشته باشید. هشداری که باید در پایان این آموزش به شما بدهم این است که هرگز در رنکنیگ گوگل ثابت نمانید. به همین علت باید زمانی را برای آن صرف کنید و داده های کلیدواژه ای را مرتب سازید. باید بدانید که جستجو گران میتوانند هزاران راه را برای پیدا کردن یک چیز پیش بگیرند. استراتژی شما باید صدها یا هزاران واژه ای که ایده شما را ابراز کند را در بر بگیرد. اگر شما این را به عنوان ابرازی از ایده های جستجوگران نمیبینید، بنابراین باید خطر رویکردهای فرموله شده را به جان بخرید که تمرکز بر رنکنیگ در موفقیت کاری به دنبال دارد. از معایب رتبه گذاری رنکینگ این است که شما را وسوسه میکند. رنکینگ یک شاخص عملکردی است نه یک هدف. با وجودی که باید رنکینگ خود را افزایش دهید ولی ارزیابی اصلی موفقیت با کسب و کار و مشتریان بیشتر مشخص میگردد. رنکینگ مستقل از عوامل مختلف است، اول از همه موتورهای جستجو بر اساس تاریخچه جستجو و مکان شما نتایج را شخصی سازی میکنند. رنکینگی که شما میبینید شاخص بازار نیست و از عوامل دیگر موقعیت شما، داده های مرکزی در جستجوی شما، اتصال اجتماعی شما و همچنین نمایشهای غالب در نتایج صفحه میباشد و در نهایت یک پارچه سازی اطلاعات و خدمات در اکانت موتور جستجو.
تمامی این عوامل در کنار هم صفحه رنکینگ شخصی سازی شده ای را در اختیار شما و دیگر جستجو گران میگذارد به همین علت این شاخص بر رنکینگ تمرکز داشته و موتورهای جستجو پیشنهاد ما برای بررسی عوامل کسب و کاری را تغییر میدهند. فروش، بازده و سود. به دنبال همسبتگی ها و محتوا و عملکرد وب سایتتان باشید اینها در کنترل مستقیم شما قرار دارند. به عبارت دگیر از تغییر الگوریتم های موتور جستجو نترسید. کاری که فکر میکنید برای مشتریهایتان بهتر است را انجام دهید و سایت را تا حد امکان مربوط با جستجوها سازید. اینترنت پر از طرحهای فوری و غنی است. برای ساخت لینک، تولید محتوا و یا بدست آوردن مفاهیمی برای پیگیری در موتور جستجو از این تاکتیکها استفاده کنید تا در موتور جستجو برتر از دیگران عمل کنید. اکثر اوقات الگوریتمها برای از بین بردن این طرحها تغییر میکند. من نگرانی در مورد تغییر الگوریتمها ندارم چون من اصلا تغییرات اخیر را دنبال نمیکنم. ۲۰ استراتژی من همان چیزی است که سال پیش بوده است(فقط تغییرات جزئی در آن به وجود آمده است). ارایه محتوای مورد نیاز به مردم محتویات را با کیفیتی مقبول و مسیری منطقی ارایه کنید و نگران تغییرات موتور جستجو نباشید.
منبع : گول رنک گوگل را نخورید!