تفکیک درخواست کلمات کلیدی چیست؟ تحقیق کلمات کلیدی که انجام دادیم شامل دو داده ی بعدی میشود. در اینجا باید تعداد جستجوها را برای بازه زمانی مشخص بررسی کنیم تا بعد دیگری به داده ها اضافه شود. این شامل بررسی یک دوره زمانی گسترده میشود و به همین خاطر است که من از گوگل ترندز لذت بسیاری میبرم تا داده های سه بعدی بدست آورم تا درک کنم که کلیدواژه های مشخصی برای مقدار زمان مشخص به این معنا نیست که کلیدواژه ها همیشه محبوب هستند. متغیرهای فصلی و نمره هایی وجود دارند که باید بررسی نمایید. اکثر اوقات بسیار از بازاریابان میپرسند که چرا تراقیک در زمان مشخصی از سال کاهش می یابد؟
وقتی که نمره را درک کردید میتوانید افت و خیزها را در کلیدواژه و مفهوم مشخصی از سال درک کنید و تقریبا هر صنعتی یک نمره سالانه و نیروهایی در سالها دارند که باید از آن آگاه باشند و این کلیدواژه، در تحقیق توسط گوگل ترندز در دسترس قرار میگیرد و از این نمره ها آگاه تر خواهید بود. در گوگل ترندز ما اگر عبارتی را ارزیابی میکنیم میتوانیم درکی از زمان جستجو داشته باشیم. چیزی که دوست دارم انجام دهم داشتن یک عکس از صفحه میباشد و سپس نواری برای زمان های مشخص از سال میباشد من دوست دارم از December به عنوان نوار آخر برای آن سال مشخص داشته باشیم. برای محصولات مشخصی که شاخص واضحی از یک سال در مقایسه با سال دیگر است برای این کلیدواژه میتوانیم ببینیم که December که عموما نقطه پایینی ازهر کلیدواژه میباشد و همانطور که میبینید January نمره را برای جستجوی مردم در سال آینده آغاز میکند. بنابراین با ایزوله سازی عبارت، نمره سالانه و همچنین آن را با سال دیگر مقایسه کنیم ما میتوانیم تجسمی برای پیشبینی سال آینده یا دو سال آینده داشته باشیم که مبتنی بر سطح درخواست تاریخی هر کلیدواژه میباشد.
منبع : تفکیک درخواست کلمات کلیدی