در این قسمت ما میخواهیم به تعریف کلمه کلیدی و چگونگی استفاده از آن بپردازیم. کلمات کلیدی به عبارت دقیقتر خلاصه ای از فکر مردم هستند. مردم از ایده ها الهام میگیرند و سوالهایی میپرسند. آنها میخواهند چیزی یاد بگیرند و در عصر موتورهای جستجو رفتار ما به شکل قابل توجهی تغییر کرده است، چون پاسخ ها در مقابل انگشتان دست ما قرار دارد. کلیدواژه ها خلاصه ای از افکار مردم است که بر کیبورد پیاده میشود. ۹۱% افراد بالغ هر روزه برای پیدا کردن اطلاعات جستجو میکنند، وقتی که ما اعمال مردم بر اینترنت را بررسی میکنیم میبینیم که اولین کاری که هر فرد انجام میدهد استفاده از موتور جستجو به عنوان دروازه ای برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز روزانه اش میباشد در واقع؛ حتی وقتی ما به اعمال دیگر آنلاین افراد نگاه میکنیم آنها از موتور جستجو برای پیدا کردن این اطلاعات استفاده میکنند. اطلاعاتی همچون سرگرمی، نقشه هواشناسی، بررسی های محصولات یا وضعیت و خبرهای محلی. مردم از موتورهای جستجو به عنوان راهی برای دسترسی به مقدار قابل توجهی از اطلاعات استفاده میکنند که به طور گسترده در اینترنت دیده میشود پس کلیدواژه ها چه چیزی هستند؟
کلیدواژه ها خلاصه ای از نیازهای مردم در هنگام تایپشان در موتورهای جستجو میباشد. آنها ایده های مردم نیز هستند، آنها ممکن است نخواهند در مورد آن ایده، عملی انجام دهند ولی میخواهند در موردش بدانند. چه جایی برای شروع جستجو در مورد مسافرت خوب است؟ یا ایده های دکوراسیون یا سوالهایی که روزانه به آنها بر میخوریم در اداره یا خانه که باید جوابشان را پیدا کنیم. موتورهای جستجو برای تحقیقات تبدیل به عمل روزمره ی ما شده اند چه برای جستجوی یک محصول، یا مسافرت یا حتی مدرسه، موتورهای جستجو اولین جایی است که باید به آن سر بزنید ولی در نهایت، وقتی که ما میخواهیم در مورد هر یک از اینها جستجو کنیم برای استفاده از کمترین تعداد واژه از عبارت های بهینه استفاده میکنیم تا به بیشترین مقدار اطلاعات دست یابیم و به این صورت ما باید بیاموزیم که چه کلیدواژه هایی، عبارتهایی که مردم استفاده میکنند را منطبق میسازد تا به پاسخ مورد نظرشان برسانیمشان. ما میخواهیم اطلاعات، محصولات و هدفی که به دنبالش هستند را بر اساس اطلاعات محدودی که با تایپ در باکس جستجو در اختیارمان میگذارند برآورده کنیم. ما همچنین میخواهیم مفاهیم کلیدواژه ای را نیز توسعه بخشیم. درک ساده آن چون با یک واژه شروع میکنند معناهای مختلفی میتواند داشته باشد و میتواند منظورشان فراتر از یک واژه باشد بنابراین چگونه باید تعیین کنیم که چطور از وب سایت استفاده میکنند؟ چطور تعیین کنیم که کدام واژه ها برایشان اهمیت دارد؟ و وقتی که ما رفتار آنها را مبتنی بر عبارت کلیدواژه ای که در موتور جستجو تایپ کرده اند درک میکنیم شانس بهتری برای ارتباط برقرار کردن با آنها و رسیدن به هدف نهایی خواهیم داشت و به این صورت قادر به ساختن کسب و کار هستیم.
منبع : تعریف کلمه کلیدی