وقتی که تاثیر تحقیق کلمات کلیدی و همچنین کسب و کار آنلاین را ارزیابی میکنید باید نتایج درست آن را نیز اندازه گیری کنید. اولین موضوعی که باید سازمانها به آن توجه کنند پیاده سازی اهدافی است که به روشنی مقصود آنها را بیان نماید. ادامه مطلب ...
تجربیات کاربری به طور فزاینده ای به اندازه عامل رتبه دهی جستجوها اهمیت پیدا کرده است، اما چگونه چیزی مانند تجربیات را که به نظر آنقدر درونی است، اندازه بگیریم؟ اریک اینگی، مقاله نویس روش خود را پیشنهاد می کند. ادامه مطلب ...
و حالا گوگل دیگر نقل قول افراد مشهور را نشان می دهد بدون اینکه منبع آن را ذکر کند!!!!!!!!!