فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

اصول صفر تا صد بهینه سازی سایت

سئو اصولی دارد که صفر تا صد سئو سایت باید بدرستی انجام شود، در غیر اینصورت نتیجه عکس خواهد داد. اما در صورت انجام یک سئو اصولی، خواهید دید که گوگل همچنان با گذشت زمان امتیاز بیشتری به وبسایت شما می دهد.
در اینجا اصول صفر تا صد سئو سایت و بهینه سازی سایت را برایتان شرح می دهیم.
• سئو کلاه سفید یا White Hat Seo
اولین و آخرین اصول سئو همان سئو کلاه سفید یا White Hat Seo می باشد. سئو کلاه سفید، سئو اصولی و اخلاقی در دنیا می باشد که در آن مطابق با قوانین و استراتژی های گوگل عمل می شود.
هشدار : برخی از وبسایت هایی که نیاز مداوم برای آپ دیت شدن دارند و یا پراکندگی موضوعی آنها مانند سایت های خبری یا دانلود نرم افزار بالا می باشد، حدود 1 سال و یا بیشتر زمان می برد تا بتوانند رتبه خوبی در نتایج موتور های جستجوگر پیدا کند.
در صورتی که شرکت خدمات سئو، ادعای سئو چنین سایت هایی را داشته باشد، از سئوی کلاه سیاه یا Black Hat Seo استفاده می کند که از نظر گوگل غیر قانونی بوده و نه تنها نتیجه ای نخواهد داشت بلکه ممکن از از نتایج جستجو بکلی حذف گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.