آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو
پیوندها
سئو
فست سئو سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو
سئو سایت
خدمات سئو و بهینه سازی سایت با فست سئو. سایتی کامل با آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت و معرفی سایت های سئو
آموزش سئو
مقالات کامل و فوق العاده سلیس و روان آموزش سئو و بهینه سازی سایت به صورت تصویری و متنی
نمونه کار سئو
نمونه کار سئو و بهینه سازی سایت انجام شده و در دست اجراء با توضیحات لازم در مورد تمام پروژه ها
ترجمه
ترجمه متون و ترجمه مقاله و ترجمه دانشجویی و ترجمه نشریات و سازمان ها با ترجمه سریع با کیفیتی عالی توطی مترجمین با تجربه در سریعترین زمان ممکن
ترجمه سریع
ترجمه متون و ترجمه مقاله و ترجمه دانشجویی و ترجمه نشریات و سازمان ها با ترجمه سریع با کیفیتی عالی توطی مترجمین با تجربه در سریعترین زمان ممکن
وقتی که واقعیت را بررسی کردیم باید به بررسی سایتهای دیگری که برای کلیدواژه های مورد نظر ما رنکی دریافت میکنند بپردازیم. بنابراین با رفتن به موتورهای جستجو و دیدن موتور جستجو و رقابتهای موجود برای موضوع این مثال من از دو عبارت در اینجا استفاده میکنم که با یک حرف ترکیبی و به صورت تکی می باشند. برای مثال وقتی ما در گوگل کلمه تور را جستحو میکنیم هفتاد و شش میلیون نتیجه بدست می آید.
دلیل دسترسی به اطلاعات رقابتی
وقتی که تور ترکیه را جستجو میکنیم تنها هفتصد هزار نتیجه را داریم. این رقابت اصلی بین این دو عبارت مختلف است و دیدن این ناهنجاری طبیعی است حتی در بین مترادفها، یا مفردها در مقابل جمعهایی که استفاده شده است. حالا میخواهیم از چند ابزار رقابتی که وجود دارد استفاده کنیم. ما چندتا از آنها را تا اینجا ذکر کردم ولی Moz Keyword ، SEMrush ، Linkdex یا Spyfu برخی از ابزارهای دیگر هستند و بسیاری از آنها برای داده های رقابتی مورد استفاده قرار میگیرد. حالا بسیاری از این ابزارهای تحقیق کلیدواژه ای، شما را قادر به بررسی رقابت میسازد. Moz اطلاعات کلیدواژه ای خود را از موتور جستجو بینگ دریافت کرده و مقدار جستجو را با مقدار وب سایتها در پایگاه داده های بینگ مقایسه میکند سپس کلیدواژه ای با امتیاز متفاوتی نشان میدهد. این اطلاعات فرصتهایی هستند که ارزش ارزیابی را دارند. ضرورتاً وقتی که به دنبال رقابت کلیدواژه ای ، مقدار حجم جستجو و مقدار رقابت مساوی با سطح فرصتها هستیم شما همیشه میتوانید فرصتهایی برای پیدا کردن این المانها داشته باشید و قادر خواهید بود این فرصتها را پیدا کنید و با برنامه ریزی بهتری نسبت به سئو سایت خود اقدام کنید. به این صورت میتوانید کنترل بخش مشخصی را در بازار بدست آورید و نمایش بالایی برای عبارتهای خوب داشته باشید.