رباتهای گوگل گوی سبقت را از انسانها در جهانی غیرمادی و فضا مجازی اینترنت در زمینه از خود گذشتگی ربوده اند. این که گوگل هر روز به دنبال الگوریتم جدید میگردد و سعی دارد اصول بهینه سازی وب را مرتبا به روزرسانی کند نشان از همین فداکاریها دارد.
چون گوگل به فکر کاربر است قوانین را پیوسته تغییر میدهد و با خلاقیت خود مسائلی را مطرح میکند تا کاربر تجربه بهتری از جستجو و وبگردی داشته باشد. چیزی که امروزه تحت عنوان تجربه کاربری شناخته میشود.
جدا از گوگل ما نیز در فست سئو همین رویکرد را اتخاذ کرده ایم. تمام وقت ما صرف آنالیز دیتا و اطلاعاتی میشود که ما را در تولید محتوا بهینه و مناسب راهنمایی میکند. جالب تر این که همین رویکرد در سئو کلاه سفید توسط تمام کارشناسان اتخاذ میشود و هیچ کس بابت این از خود گذشتگی برای کاربر در سئو احساس نمیکند ضرر کرده است!
زمان زیادی میبرد تا یک مدیر سئو به درجه موفقیت برسد و حرفه ای شود؛ چون گوگل از خود گذشتگی میکند و دوست دارد شما به بالاترین استانداردهای موجود به عنوان دوست او برسید. اگر به از خود گذشتگی گوگل شک دارید احتمالا با این ۳ فاکتور قانع خواهید شد که هر چه گوگل میخواهد برای خود شما و به مصلحت کاربر است.
لزوم به اشتراک گذاری محتوا
گوگل با استفاده از مسئله مهم تولید محتوا وب سایتها را مدیریت میکند. محتوا خاص کاربر است و تا زمانی که اطلاعات خود را عمومی نکنید نمیتوانید مثل گوگل از خودگذشتگی داشته باشید.
هدف گذاری کلمات کلیدی غیرهدف
شما در وب سایت خود همه کلمات کلیدی دنیا را پوشش نمیدهید. تعداد محدودی کلمه وجود دارد که در سئو روی آنها مانور میدهید. اما ممکن است کاربر به دنبال پاسخ به سوالاتی باشد که به نحوی به کسب وکار شما مربوط شود. این نهایت فداکاری گوگل است که از شما میخواهد ببه کلماتی در تولید محتوا توجه کنید که شاید در رتبه بندی شما تاثیر چندانی ندارند؛ اما به هر حال راحتی کاربر از هر چیزی مهم تر است.
شروع با کم اهمیت ترین موارد ممکن
مقدمات سئو فراهم شده است. کلمات کلیدی و بستر تولید محتوا نیز آماده شده و نوبت به شما است که با فعالیت خود کاربر را جذب کنید. فراموش نکنید که لازم نیست ازز روز اول با مهم ترین اهداف خود محتوا تولید کنید. در عوض بهتر است به موارد کم اهمیتی توجه کنید که ممکن است از دید رقبا مخفی مانده باشند.
منبع: ۳ فاکتور که نشان می دهد سئو به از خود گذشتگی نیاز دارد!