فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

معرفی شبکه اجتماعی لینکدین

شبکه های اجتماعی بخشی از تازه های تکنولوژی در عصر کنونی می باشد که بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، ماهیت و هدف هریک از این شبکه ها متفاوت است و خط مشی و کاربرد متفاوتی با یکدیگر دارند، در این میان سایت لینکدین به جهت دنبال نمودن  اهداف علمی تخصصی و کسب و کار بسیار مورد توجهه متخصصین و کارفرمایان قرار گرفته؛ در ادامه به معرفی شبکه اجتماعی لینکدین می پردازیم.

لینکدین چیست  

لینکدین شبکه ای اجتماعیست که توسط رید هافمن ( Reid Haffman ) در سال ۲۰۰۳ به وجود آمد، این سایت به کاربر امکان ایجاد پروفایل  تخصصی با رویکرد رزومه ای می دهد، و کاربر با درج اطلاعات تخصصی و علمی و شغلی خود امکان برقراری ارتباط با سایر متخصصین حوزه را پیدا می کند و در واقع رزومه ایی آنلاین برای خود ثبت می نماید و از همین طریق فرصت های شغلی بسیاری را تجربه می نمود.

لینکدین به کاربر امکان استفاده از لینک پروفایل در سایر شبکه های اجتماعی و همچنین سایت های کاریابی و ثبت رزومه را می دهد؛ در سال  های اخیر این شبکه اجتماعی به عنوان مرجع مناسبی جهت دستیابی کارفرمایان به اطلاعات متخصصین جهت دعوت به همکاری، شناخته شده. تا اینجا با معرفی شبکه اجتماعی لینکدین دانستیم لینکدین چیست و چه جایگاهی در کسب و کار نوین باز نموده، در ادامه به معرفی مزایای  استفاده از آن می پردازیم.

مزایای استفاده از لینکدین

• یکی از مهمترین مزایای استفاده از لینکدین ایجاد رزومه آنلاین می باشد که هر کاربر توانایی ثبت بروزترین اطلاعات تخصصی، علمی و شغلی را دارد.
• امکان بروز رسانی و ثبت تغییرات اطلاعات رزومه بصورت آنلاین.
• امکان ارتباط با دیگر متخصصین و شرکت های مرتبط و تبادل اطلاعات با ساده ترین راه های ممکن.
• با استفاده از لوگو و لینک لینکدین در وب سایت شخصی خود می توانید کاربران سایتتان را به رزومه ی آنلاین خود متصل نمایید تا از بروزترین اطلاعات شغلی و تحصیلی و تخصصی شما مطلع شوند.
• یکی دیگر از مزیت های استفاده از لینکدین، امکان عضویت در گروه های تخصصی و علمی میباشد که فضایی برای انتشار و تبادل اطلاعات تخصصی و بروز را به شما می دهد و بستر تبادلات تخصصی به ساده ترین روش ممکن را محیا می سازد.
با معرفی شبکه اجتماعی لینکدین و اطلاع از مزایای آن حال میتوانید تصمیم بگیرید تا یک حساب کاربری در این سایت ایجاد نمایید.

تفاوت لینکدین با سایر سایت های این حوزه

اگر در گذشته نیز پیگیر سایت های تخصصی و کاری بوده باشید قطعا مطلع هستید که سایت Yahoo HotJobs جزو اولین سایت های فعال در این حوزه بود اما پیشرفت آن قابل قیاس با Linkedin نبود! در اینجا قطعا سوال ایجاد میشود که تفاوت لینکدین با سایر سایت های این حوزه چیست که در این مدت زمان این گونه کاربران را جذب نموده!
معرفی شبکه اجتماعی لینکدین و تحلیل و مقایسه آن موجب شد عامل فوق العاده موثر در محبوبیت این شبکه اجتماعی را کشف کنیم، پیاده  سازی بزرگترین پایگاه دادهه  رزومه ای در دنیاست که در قالب یک شبکه اجتماعی اجرا شده و همین عامل موجب محبوبیت و جذب مخاطب این سایت شده.


منبع: معرفی شبکه اجتماعی لینکدین


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.