فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

هم صدا و یک دل با گوگل به وسیله سئو

صفحات اینترنتی همیشه ثابت و یک شکل باقی نمی‌مانند. گاهی این تغییر و تحولات تبدیل به دشمن خونی ما می‌شوند و ما را از فضا وب و تصمیمی که برای سئو و بهینه سازی سایت خود گرفته ایم بیزار می‌کنند! اما از قدیم گفته اند دوستانتان را نزدیک و دشمنانتان را نزدیک تر به خود نگه دارید! شاید بتوان از این اصطلاح کاربردی برای تعریف چارچوب متفاوتی از سئو استفاده کرد.
سئو را بدون این که درگیر کلمات شویم تعریف کنیم؛ سئو همان نزدیکی به دشمن ما گوگل  است که وضعیت خوبی در آن نداریم؛ اما خب به لطف خدمات گوگل قرارر است با گوگل به صلح برسیم. لازمه این صلح یکدلی و هم صدایی با گوگل است که با استفاده از سئو محقق می‌شود.
اگر امروزه اغلب افراد برای کسب نتایج سریع تر سئو کلاه سیاه را ترجیح می‌دهند به دلیل عدم همدلی مدیر سئو کلاه سیاه و گوگل است. گوگل سرسخت است و مدیر سئو هنوز هم نتوانسته است با او به توافق برسد. اما نگران نباشید؛ در بحث سئو کلاه سفید که توسط فست  سئو انجام می‌شود همه چیز تحت کنترل است و قرار استت  روابط وب مستران و گوگل ترمیم شود!

حتما بخوانید :   علم سئو سایت  

سئو همدلانه چیست؟

هم صدا و یک دل با گوگل شدن موجب شکل گیری سئو از نگاهی دیگر شده است؛ سئو همدلانه! البته سئو همدلانه تعریف تخصصی ندارد و فقط نگاهی متفاوت به مقوله سئو و بهینه سازی وب سایت است. به وسیله سئو همدلانه قرار است به رنکینگ یا رتبه بندی بهتری در گوگل برسیم.
چگونه به همدلی با گوگل برسیم؟
نگاه خود را ظریف تر کنید! ما در فست سئو فارغ از تمام قواعد و تجربیات تمام عیاری که در دست داریم به احساسات گوگل فکر می‌کنیم. این که گوگل چه فکر می‌کند و چه احساسی از فعالیت‌های ما خواهد داشت مهم است. هر چه قدر که مدیر سئو شما به احساسات گوگل و مدل کسب وکار دلخواهش فکر کند راحت تر به گوگل نزدیک خواهد شد. در واقع سئو همدلانه مشابه با یک مذاکره قوی و دوجانبه میان وب مستر و گوگل بزرگ است! ما این مذاکره را با تکیه بر علم خود در فست سئو به خوبی پیش خواهیم برد.
آینده سئو همدلانه
جایزه شما برای همدلی با گوگل جایگاهی است که در این موتور جستجو برای همیشه به دست می‌آورید. البته این جایگاه با قطع فعالیت شما به سادگی از دست می‌رود. با گسترده شدن گرایش کاربران به سمت خدمات بازاریابی و مارکتینگ کسب وکار‌های بیش تری تابع قوانین سئوشده اند.
قدر پاداشی که به پاس احترام به گوگل دریافت می‌کنید را بدانید.

منبع: هم صدا و یک دل با گوگل به وسیله سئو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.