فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فست سئو

آموزش های سئو و آخرین اخبار سئو و دانلود نرم افزار های سئو و بهینه سازی سایت با لینک مستقیم و توضیحات و معرفی سایت های سئو

فقط ۲ قدم تا سئو همدلانه با گوگل باقی مانده است!

همان طور که گفتیم سئو باید به مذاق گوگل خوش آید و رضایت کافی را از عملکرد شما  داشته باشد. جوری که شما با سلایق وگوگل که طی الگوریتم‌ها اعلام می‌شود هم صدا شوید. تعبیری از سئو که ما در فست سئو آن را سئو همدلانه می‌خوانیم. بهینه سازی وب که کاملا با خواسته‌های گوگل منطبق است.
آشنایی با گوگل و تغییر و تحولاتی که در استراتژی‌های اعلام شده توسط آن صورت گرفته است شما را زودتر به این همدلی می‌رساند. هر چند که این فرآیند پیچیده است و اگرنه باید اغلب وب سایت‌ها در صفحه اول گوگل جای داشتند.  برای پاسخ به تمام چرا و چگونه‌های ذهنتان پیرامون انجام سئو همدلانه و به طور کلی بهینه سازی سایت به نحوی که کاملا با استاندارد‌های گوگل هماهنگ باشد این دو قدم را طی  کنید.

سئو همدلانه و دیده شدن توسط گوگل  

با این دو گام می‌توانید یا به گوگل نزدیک تر شوید یا برای همیشه از او فاصله بگیرید:
اقدام با در نظر گرفتم منافع متقابل
برای حضور در جمعیت‌های انسانی و پذیرفته شدن لازم است اقداماتی در جهت برآوردن کردن منافع جمع انجام دهیم. به زبان دیگر تک روی هیچ معنایی در یک رابطه متقابل ندارد. سئو هم همین گونه است. زمانی که برای اولین سئو کلاه سیاه معرفی شد تا بدون تلاش و با پرداخت پول در گوگل برندسازی کند از عواقب این تک روی اطلاع نداشت.
در سئو کلاه سیاه فقط به نیاز‌های خود توجه می‌کنیم؛ غافل از این که پنگوئن، پاندا و مسائل کراول شدن اسکریپت‌های جاوا به کمک گوگل  شتافته اند تا کسانی که قصدد دارند از راه غیر عادلانه و با تقلب در گوگل به برتری برسند شکست بخورند. به این دو سوال پاسخ دهید که گوگل از من چه می‌خواهد و کاربر از گوگل و شما چهه انتظاراتی دارد؟
تشخیص نیاز‌های گوگل
گوگل به دنبال تعامل، دسترسی آسان و محتوا کارشناسی شده است که به خوبی قابلیت ایندکس شدن را داشته باشد. مسلما هر چیزی که گوگل می‌خواهد نیاز‌های کاربر را نیز پوشش می‌دهد. همدلی با گوگل و کاربر را با تمرکز بر نوع محتوا به دست آورید. درگیری زیاد با رنک و تولید محتوا کاملا کلیشه ای که فقط با کلمات کلیدی بخواهد کاربر جذب کند شما را به بیراهه می‌کشاند.
این را از ذهنتان هرگز خط نزنید که کاربر همیشه برای دیدن وب سایت‌ها در سفر است. همدلی خود را از این مسافران دریغ نکنید. شاید بهتر باشد سئو خود را به تیم ما در فست سئو بسپارید و از انجام بهینه سازی صحیح وب سایت خود مطمئن شوید.

منبع: فقط ۲ قدم تا سئو همدلانه با گوگل باقی مانده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.