افتخاری دیگر برای فست سئو : شرکت فست سئو در کتاب طلائی “نام نیک برند نیک” ثبت گردید.
با هدف شناسایی و تقدیر از مجموعههای موفق در صنعت های فعال کشور، نام فست سئو در برندهای نیک ایران ثبت شد. امیدواریم تا همواره در کنار شما عزیزان با برنامه ریزی دقیق و استفاده از علم روز گامهای بعدی را نیز با موفقیت برداریم. اجلاس کشوری دکترین نوین در بنگاه هایی اقتصادی بهمن ماه سال جاری در صدا و سیما برگزار گردید و نمایندگان شرکت در آن حضور پیدا کردند.
آنالیز سایت، آنالیز آنلاین سایت یا چکاپ سایت همان بررسی آنلاین سئو می باشد که توسط ابزار ها و وب سایت های گوناگون جهت کمک در تحلیل و اندازه گیری رنکینگ و رتبه بندی صفحات وب سایت ها و متا تگ ها به علاوه و ارائه دستورالعمل های بهبود وضعیت وب سایت ارائه شدهه است.
آنالیز سایت چیست؟ انواع ابزار پیشرفته تحلیل سئو که بصورت رایگان به بررسی رتبه بندی، تست سئو و رنکینگ شبکه های اجتماعی وب سایت، قابلیت های سایت، اعتبار آنلاین، متاتگ ها و سرعت سایت می پردازند و در مدت کوتاهی گزارش تحلیل سایت را به همراه رتبه سایت ارائه میی دهند. آنالیز سایت موجب بهبود وضعیت وب سایت از نظر محتوا و افزایش رنک در موتور های جستجوگر خواهد شد. این ابزار در چند ثانیه گزارش کاملی از وب سایت، نقاط ضعف و قدرت سایت و مقایسه ای از رقبا را برای کارشناسان سئو، بازاریابان، وب مستران، برنامه نویسان و صاحبان کسب و کار ارائه می دهند. این ابزار قابلیت آنالیز هر گونه وب سایت از قبیل سایت های WordPress، Joomla، اختصاصی و Magneto و… را دارند.
پیج رنک و اهمیت آن در سئو بخش مهمی در بهینه سازی سایت می باشد، که کارشناسان این بخش باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. پیج رنک یا همان (page rankk) راهکاری در گوگل جهت اندازگیری مقدار اهمیت صفحات می باشد. در بخش رتبه دادن به صفحات تقریبا تمام بخش ها و سیگنال های درون صفحه ای از جمله عنوان صفحه، تعداد تکرار مناسب کلمه در صفحه، حجم نوشتار و غیره محاسبه می گردد. در قسمتی از این پروسه موتور جستجوی گوگل از پیج رنک جهت تنظیم نتایج جستجوها استفاده می کند. بنابراین سایت هایی که اهمیت بیشتری پیدا کرده و مهم تر قلمداد می شوند در رده های بالا قرار خواهند گرفت.
هر چه بیش تر میگذرد و علاقه کاربران به گوشیهای موبایل بیش تر میشود گوگل هم در جهت رضایت و رفاه کاربران قوانین و استراتژیهای بیش تری را معرفی میکند که صرفا روی دستگاههای موبایل و صفحات مبتنی بر موبایل تمرکز دارند. آخرین رویکرد گوگل در این باره mobile-first index بود. رویکردی که نشان میدهد از این پس واقعا صفحات مبتنی بر موبایل در ایندکس شدن برای گوگل مقدم تر اند. بنابراین جستجوهایی که با دسکتاپ انجام میشوند در حاشیه قرار میگیرند و سرنوشت یک وب سایت به واسطه توجهی که به موبایل دارد مشخص خواهد شد. با جزییات بیش تر این استراتژی در ادامه آشنا خواهید شد.
از اوایل سال ۲۰۱۶ بود که پیش بینی کردیم بازاریابی اینترنتی و انواع آن در سال ۲۰۱۷ به جریان اصلی کسب وکارها تبدیل خواهند شد. به عنوان یک بازاریاب و حتی کسی که بازاریابی اینترنتی و سایر خدمات مرتبط خود را به افراد متخصص میسپارد باید از آینده این بازار اطلاع داشته باشیم. همان طور که سئو در سال ۲۰۱۷۷ تغییرات زیادی خواهد داشت بازاریابی هم متحول میشود تا به موثرترین شکل ممکن بتواند فعالیت تجاری وب سایتها را دستخوش تغییر کند. با توجه به رشد روزافزون استفاده از این خدمات و ضرورت بهره مندی از بازاریابی موثر تغییر و تحولاتی که در بازاریابی موثر پیش بینی میکنیم را میخوانید
.